Država bo za trženje znamke, katere jedro predstavlja tako imenovana slovenska zelena, letos
namenila 400.000 evrov.
"Čaka nas velika naloga. Slovenija prvič uvaja krovno blagovno znamko, ki pokriva tako področje
turizma kot področje predstavitve Slovenije kot države," je povedal direktor urada vlade za
komuniciranje (Ukom), ki je upravljalec znamke,
Anže Logar.
Pogoje uporabe znamke in postopke za dodelitev brezplačne uporabe znamke v komercialne
namene bodo pripravili do konca januarja, je povedal Logar. Do marca bodo pripravili še priročnik
celostne grafične podobe, ki bo med drugim določal način uporabe logotipa.
Kot je povedal
Andrej Drapal iz agencije Pristop, ki je oblikovala znamko, so v priročniku znamke
zapisali nekaj usmeritev in priporočil za upravljalca znamke Ukom, a jih niso določili preveč
natančno. Kot je pojasnil, je uporaba znamke definirana zelo restriktivno – možna je le različica I
feel Slovenia, za slovenske razmere tudi Slovenijo čutim –, zato so na drugi strani upravljalcu
predlagali, naj uporabe ne omejuje preveč. Po njihovem mnenju je smiselno, da je znamka precej v
prosti uporabi.
Turizem je začel znamko sicer uporabljati takoj in prvi odzivi tuje javnosti so bili izjemno
pozitivni, je povedal direktor direktorata za turizem pri ministrstvu za gospodarstvo
Marjan Hribar. Kar se tiče slovenskega gospodarstva, pa veliko manjših ponudnikov
tipičnih slovenskih izdelkov po Hribarjevih besedah v uporabi znamke vidi veliko priložnost, vsi pa
stavijo na največja in najbolj znana slovenska podjetja.
"Ni preveč ambiciozno pričakovati posebne linije izdelkov I feel Slovenia," je dejal
Hribar in poudaril, da pogovori že potekajo.
8
ogledov
Znamka Slovenije naj bi končno zaživela
1/2
Znamka Slovenije naj bi vendarle zaživela. Medtem ko so jo v turizmu začeli uporabljati takoj, jo bo odslej uporabljala tudi državna uprava, povabili bodo še preostale institucije, pričakujejo pa tudi veliko zanimanje gospodarstva.