Avto
76765 ogledov

Kar pripravite se, Slovenci bomo dobili Schengen "darilo"

Komentarjev 21
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • miha.z 07:25 13.februar 2023.

    Železnice zrihtat pa bo manj tovornjakov, 2 tir !

  • Avatar Anion6anion
    Anion6anion 07:40 13.februar 2023.

    DARS NE ŽELI, da se preusmeri tovornjake na železnico. Izguba bo finančno ogromna. Denar ima prednost pred pretočnostjo in varnostjo na cesti.

    • Avatar NickMason
      NickMason 07:58 13.februar 2023.

      In kaj boš ti rešil z železnico,danes kamioni dostavljajo po celi Sloveniji,en kamion ima več strank in potem tudi gre naložit.Sploh ne veš kako deluje to danes .Drgač bi na tovorni vlak naložili kontejnerje in problem rešen,ampak ne gre tako,žal.

    • rd2dmk2 09:24 13.februar 2023.

      ves tranzitni promet na železnico. pika. niaš kaj počet na cesti. je pa tako.. ko premier 15 namest 13 ministrov je cel halo, ko pa imamo državne firme z direktorjm, tajnico in fikusom pa nikomur v državi ni nič mar. ...prikaži več. še veselo smo vsi za, ker upamo da bomo nekoč prišlo do fotelčka. ukint vse kvazi državne firmice in vse dat pod eno streho, dars, železnice in podbno šaro. nastavit enga direktorja, ki pa ga lahko ljudstvo izvoli kot poslanca pa pika.

    • Avatar NickMason
      NickMason 09:28 13.februar 2023.

      potem bi bilo vlakov da bi se komaj premikali,nimate predstave nekateri koliko robe se prevaža,drgač pa se tudi zdaj z vlakom vozi.V primeru da bodo samo vlaki ti bodo tulili nonstop in zapornice bodo nonstop zaprte,potem bo pa spet joj,nikoli ...prikaži več ne bo prav.V nasprotnem primeru boste oz. bomo ostali lačni in bosi.

    • rd2dmk2 09:43 13.februar 2023.

      nick, 5 potniških vlakov cel dan na progi, ki gre 100 km, pa eeee še ene tolk tovornih.. to bo gužva ja..in ps. hm , ne spomnim se da bi ta proga imela ene same zapornice čez cesto. zdej pa ...prikaži več ugibaj kje gre ta železna cesta. p.p.s en bučk hoče naredit en velik tunel za kamione, nekako ob tej železnici.. torej sredi najlepše narave bomo imeli kamione in avtomobile, štreka bo pa rjavela,

    • Avatar Anion6anion
      Anion6anion 09:53 13.februar 2023.

      Nick sem logist in vem zakaj in kako je pri teh zadevah tako kot je. Ne me učit. Zakaj Avstrijci organizirajo tranzit skozi at z železnico? Lokalni promet normalno da mora teči po Sloveniji ampak tranzit bi se moral preusmerit ...prikaži več na vlak. Je pa pomanjkljivost železnic to, da so prepočasne in neprilagodljive za današnje razmere. Pa še to , iz prve roke. Transport kontejnerja iz luke koper do lj in nazaj traja cca. 4 ure.

    • Avatar Anion6anion
      Anion6anion 09:53 13.februar 2023.

      Transport kontejnerja iz luke kp do železniškega terminala ,naklad v lj in povratek nazaj pa traja najmanj 4 dni. Bravo slovenske železnice.

    • zdrej 09:55 13.februar 2023.

      NickMason ima prav in tudi ne. Resnica je verjetno nekje vmes. Tranzitna roba bi morala iti skozi državo po železnici. Saj je tudi že veliko gre. Ampak vse pa tudi ni praktično. Vlaki s tovornjaki, to je pri nas redkost. ...prikaži več. Mogoče bo morali narediti kaj več v tej smeri. Ampak imamo problem, ker železniška infrastrutura preslaba, da bi potem to vzdržalo. Mislim, da je železnica prava rešitev za transport tovora, še posebej na dolge razdalje. Dostava je druga kategorija.

    • zdrej 09:59 13.februar 2023.

      Potrebno pa bi še bilo poleg 2. tira narediti še kje kašen tir. Tako za potniški promet, kakor tudi tovorni.

    • Avatar Anion6anion
      Anion6anion 10:54 13.februar 2023.

      Zdrej . Torej si samo potrdil kar sem že pred tabo razložil.

    • Avatar bobnar53
      bobnar53 11:52 13.februar 2023.

      Vsem, ki nimate pojma o oprtnem prometu na SŽ samo tole, za nakladanje in razkladanje tovornjakov je v SLO primerna samo žel. postaja Lj. Moste in Koper, pa mogoče še kera samo za nujne primere. Nakladanje in razkladanje traja več ...prikaži več ur, ta čas so tovornjaki že v Münchnu itd

    • Avatar Anion6anion
      Anion6anion 12:36 13.februar 2023.

      Dragi bobnar . Kaj pa sem napisal malo prej . Iz luke ko do terminala , naklad v lj ,in povratek iz teerminala lj nazaj v luko ko traja najmanj 4 dni. Ne to meni da nimam pojma

    • rd2dmk2 19:44 13.februar 2023.

      fantje, imamo ministrstvo z informacijsko tehnologijo. z dobro SW opremo se da pravilno organizirat nakladanje vlakov, da gre stvar pravilno gor . poznamo siteme FIFO in FILO. da malo osvetlim ste šofer kombija za dostavo. nabašete 100 paketov in paket ...prikaži več ki za založite čist na konec kesona mora prvi ven. in pri stranki zložite cel kombi pa spet nazaj not. to ne gre železnicam. a ni simpl naložit kontejner na kamion pa šibaj. na vlak pa 100 kontejnerjev, in vseh 100 2x čez SI do kupca.

    • Avatar Anion6anion
      Anion6anion 20:34 13.februar 2023.

      Hvala da si me razsvetlil... Just in time.

    • Avatar Anion6anion
      Anion6anion 20:35 13.februar 2023.

      Itak slovenske železnice so podn od podna... Samo cene znajo visat.

    • rd2dmk2 21:07 13.februar 2023.

      anion, daj malo me poduči, tvoj prvi post je bil .. da dars ne želi da se tovor s cest spravi na železnico. kako za boga smo prišlo do tega, da ste vsi za to da tovor mora ostat na ...prikaži več cestah ? tud ti, kot se mi zdi. in zakaj so SŽ tak slabe ? pa kaj me briga kolk let hodi roba do kupca, če gre tranzitno čez SI. mene briga samo to da noče imet na isti cesti zadrogirane šoferje, ki vozijo cel teden skup in so kot zombiji na kamionih, ki so morilska oržja, brez premz, zlizanih gum, preobremenjeni itd.

    • Avatar Anion6anion
      Anion6anion 08:22 14.februar 2023.

      DARS in slovenske železnice obe v državni lasti. Torej vzajemno skrbijo zato da bi bilo čim več tovornjakov na cesti. Ker iz naslova cestnin dobijo več kot od prevoza po železnici. Vlada pa bluzi o zelenem prehodu.

    • rd2dmk2 08:57 14.februar 2023.

      anion tukaj imaš prav. zato pa sem predlagal vse tele firme združit, ker je čist zadost en direktor, ena tajnica in en fikus, delavcev , ki delajo in razmišljajo pa je itak v obeh firma premalo, tud če bi bila samo ena.

  • marko256 12:55 13.februar 2023.

    Vsa tranzit tovornjakov na vlak. A1 pa bi morala že kdaj bit 6 pasovnica

  • QSprm 10:29 13.februar 2023.

    Z naso vrlo nacisoidno severno sosedo nimamo prav nobenega shengena ze od 2015 naprej. Kolone vozil na meji so za zveste podpornike neonacizma z apartheidom v genih seveda nevidne.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.