Avto
65 ogledov

Avtomatika za preklop luči nevarna potuha v megli

Komentarjev 14
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 00:32 14.november 2015.

    Jz se po števcu ravnam. Ne morjo zdej pričakovat da vozim drugačno hitrost kot je na števcu. Sej števec ima svoj namen..če pa ne kaže zadosti pravilno pa ne vem zakaj ga imamo.Preden je merjenje z GPS-om hitrosti postal ...prikaži večl popularno so bile omejitve iste pa so ljudje vozil po tem kar jim je števec reku (tisti ki so se želeli držati pravil). Danes pa hoče bit že kr vsak strokovnjak o tem koliko dejansko gre avto. Torej tud če se omejitve niso zvišale, se vozi hitreje že zarad miselnosti voznikov da se na števec ne sme zanašat. Ko se je pisalo zakone je bila pa miselnost in omejitev vezanana na števce. Torej bi moral realno 10-15 km/h zmanjšat omejitve na avtocestah, izven naselja za 10km/h, in pa v naselju za cca 8 km/h.

  • alibaba 20:43 13.november 2015.

    Pri men je tako,da se moram vozit 100 da pokaže 90 ,58 da je 50 in142 da je 130.Torej se po števcu vozim v mestu 60,izven mesta 105 ,po AC pa 150.

  • dimnikar 14:40 13.november 2015.

    Zakon eksplicitno ne omenja zadnjih luči, kar je neumno da ne, in nekateri se na to zanašajo. Seveda je jasno, da se misli tako sprednje kot zadnje luči. Ironično, če meni ne dela ena od žarnic v naboru za zadnje ...prikaži več luči, dobim kazen, če ša nekdo sploh prižganih nima, pa ne. Bedarija.

  • vzev 14:51 14.november 2015.

    @zkvazdjkrregistracijozahtevategrrrrrrfakoffff omejitve bi bilo treba krepko zvišati. Na avtocesti na minimalno 180km/h, zunaj naselja vsaj 100 ali 110km/h. V naselju pa lahko kar lepo ostane 50km/h. Omejitve so pisanje za vozila izpred 30let, ko si bila bolj nevarna za vozit ...prikaži večt pri 50km/h kot današnja vozila pri 180km/h.

  • antares 14:17 13.november 2015.

    To je res moteče in nevarno, da zadnje luči niso prižgane.

  • Klemen Šuligoj 19:12 20.junij 2016.

    Zakon omenja luči v slovnični obliki množine. Torej je to več kot 2 (spredaj) - se prav i luči (spredaj in zadaj)

  • francl12 18:14 13.november 2015.

    heh, bmwjev šrot tega ne zna, he,he...

  • Fucky 15:24 13.november 2015.

    Kvečjemu obratno. Ko ti števec kaže 138, se dejansko voziš 130 oz. še manj pri cenejših vozilih. Ker ima poleg tega Policija 10km/h tolerance, pomeni da te ne ustavijo oz. kaznjuje če se po števcu voziš 150 km/h. Večkrat preverjeno !!!

  • mymind 14:49 13.november 2015.

    Zakon omenja "kratke luči", kar pa niso "dnevne luči".Kateri bedaki so tak sistem luči potrdili na nivoju Evrope so res naredili katastrofalno napako.

  • vzev 14:49 13.november 2015.

    @dimnikar Ko ti voziš 130km/h po števcu je prava hitrost okoli 138km/h. Če hočeš voziti s pravo hitrostjo bi moral uporabljati GPS.

  • dimnikar 14:42 13.november 2015.

    O kakšnih zakonsko dovoljenih 138 ti bluziš? 128 km/h po prehitevalnem je 2 km/h manj od ABSOLUTENGA MAXIMUMA, ki je dovoljen - 130 km/h. Samo en norec je v tisti situaciji in zagotovo ne tisti pred tabo ...

  • Papaja Popi 14:15 13.november 2015.

    Zakon je jasen.Luči morajo biti prižgane podnevi in ponoči.Zadaj, kakor tudi spredaj.Ne vem kaj dela policija, da tega ter še mnogočesa, ne kaznuje.Aja , raje lovijo z radarjem tam kjer ni potrebe za varnost.

  • BenX 13:37 13.november 2015.

    ta je imel luci rocno in namerno vgasnjene. zakaj? verjetno jodlar ali pa romun. avtomatika v takih pogojih ze 1000x prizge luci. sploh na bmw 7!!! ne ga srat no...

  • Johnny13a 13:05 13.november 2015.

    Od vseh težav, ki jih imajo slovenski vozniki (predolga vožnja po prehitevalnem pasu, prehitra vožnja po vseh cestah, neznanje vključevanja in izklučevanja iz rondoja-krožnega prometa, nespoštovanje omejitev), je avtomatični sistem za lučke res težava... še posebej če si ...prikaži več res butast in divjaš 200 po prehitevalnem pasu in ne opaziš enga pred sabo ki se pelje zgolj borih 128 in niti ne "zakonsko dovoljenih 138", četudi je omejitev 130...

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.