Slovenija
72 ogledov

Čas razprodajanja avtocest

Komentarjev 13
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • bobr 23:30 02.november 2012.

    Državljani, dobro premislite. Kdorkoli bo kupil koncesijo za naše avtoceste, jo bo kupil zato, ker bo videl v tem potencial dobička. Slovenska država tega ne zna videt?

  • privat 06:12 03.november 2012.

    to je po Slovensko...gremo vse poravbat! Živel Janša ,Živel Pahorr...kaj ti ljudje delajo??!!Mi rabimo na hitro enega Hitlerja ,ki bo to mafijo vso pohapsu!

  • mirko 10:17 03.november 2012.

    DARS ima izgubo 150 miljonov evrov na letni ravni, ki se bo v končni fazi prevalil na ramena davkoplačevalcev in ne sanjaj o DOBIČKU !!!

  • KLOBO 12:03 03.november 2012.

    Policaji ! navalite, križišča se bodo posebej prodajala! Zato pripravite dnar, imate lepo možnost imeti svoje križišče , he, he,he.....

  • KLOBO 12:06 03.november 2012.

    Duhovnikova toži dars za odpravnino in odškodnino, morda ji bodo pa ponudili en krak ceste z nadvozom !! Morda bi bil primeren tisti del AC mimo Kovačiča avtoprevoznika v Trebnjem, ko mu je omogočila miljonske zaslužke za tistih par m2, ...prikaži več ki jih je odstopil DARS-u, pa še svoj nadvoz mu je Duhovnikova podarila !!

  • Veteran 22:41 03.november 2012.

    Vlačič iz katere luknje si prišel a si pozabil, da si vodil ministrsvo za promet in si lahko kaj naredil. Sedaj bodi tiho in brenkaj na strune naprej!!

  • mirko 10:15 03.november 2012.

    Vprašaj se kaj je cenej za davkoplačevalce, dati tujcu ali domačinu avtoceste v koncesijo, ali pa da po trikrat dražji ceni sami upravljamo avtoceste, saj je v javnih gospodarskih zavodih sama korupcija, ki smrdi do neba. Očitno v naših javnih-državnih ...prikaži več firmah brez korupcije ne gre. Na dobiček pa kar lepo pozabi, to so samo sanje naivneža. Ogromno bi pridobili, če bi se davkoplačevalci rešili odplačevanja kreditov za avtoceste. To je pa tudi vse kar lahko pričakujemo.

  • Specijalec 11:20 03.november 2012.

    Bobr ne vtikuj se v stvari za katere nimaš POJMA!!! praviš, da imamo nizke cestnine za tovorni promet....bolj neumne izjave še nisem slišal! Če ne veš kaj govoriš bodi raje tiho...Lahko pa greš z mano s kamionom po Sloveniji pa ...prikaži več bomo videli kako boš govoril, ko bova končala z vožnjo in bova seštela stroške cestine....ti že v naprej povem da boš bil tiho, ko biš videl končne stroške! Preden ste vsi pametni, da je treba dvigniti cestnine za tovorni promet se prvo pozanimajte kakšne so cestnine...za primer: LJ-LOGATEC( v eno smer za vlačileca oz. šleperja pride 15€ (na okroglo) cestnine ....HALO??????!!!! pokaži mi državo z dražjo cestnino!

  • feferon 17:48 03.november 2012.

    Glede na to , da je veliko avstralskih Slovencev down under, bi lahko pričakovali kaj takega. A bo kdo v celoti preveril lastništvo podjetja ,ki naj bi kupilo kuro , ki nese zlata jajca.Ker čez 10 let se bo zopet ...prikaži več pojavila kakšna afera v slogu Beli kupili in si delili dobiček od avtocest...

  • bobr 23:28 02.november 2012.

    Glavni problem je v Darsu, katerega dolg se je pod prvo Janševo vlado povečal za 2 milijardi evrov, zaradi česar bo družba v prihodnosti težko vračala kredite. Prvi, večji, 446 milijonov evrov težki kredit pa je treba poplačati že čez ...prikaži več leto in pol. Do prve Janševe vlade smo namreč avtoceste gradili v razmerju 50 : 50, torej s 50 odstotki kredita in 50 odstotki iz proračuna, od tedaj pa krediti pomenijo okrog 80 odstotkov vseh stroškov, kar je za Dars vse bolj nevzdržno.

  • bobr 23:29 02.november 2012.

    Dars pa bi lahko začasno rešili z dvigom cestnine za tovorni promet na raven Avstrije ali Italije. V tem trenutku ima Slovenija kot tranzitna država recimo za 64 odstotkov nižje cestnine od Avstrije. »Zakaj bi prodali DARS zasebniku, da bi ...prikaži več ta dvignil cestnine, ko pa jih lahko dvignemo že sami?«

  • mirko 09:40 03.november 2012.

    Hrvati imajo koncesionarja za avtoceste Francoza. Kdor se je že peljal po njihovih avtocestah je hitro ugotovil, da je kvaliteteta njihovih avtocest na veliko višji ravni kot pri nas. Imajo zgrajene veliko več kilometrov in cena izgradnje na kilometer avtoceste ...prikaži večte je bil trikrat cenej kot pri nas. Predvsem pa to, njihovim davkoplačevalcem ni potrebno odplačevat kreditov za gradnjo avtocest, tako kot moramo mi. V naši državi pač velja pravilo: da ja ne bi kdo kaj zaslužil na naš račun, pa čeprav moramo svoje lastnino in njeno upravljanje zelo drago plačevat, pa ni važno ali je domač človek ali pa tujec, samo da ne zasluži. Tako je razmišljanje v Slovenski družbi, torej neizmerna foušija. Ta foušija prevladuje tudi v visokih krogih, ki imajo velik vpliv pri odločanju.

  • bobr 02:56 05.november 2012.

    Koliko plačaš s šleperjem na relaciji LJ - Ivančna gorica za cca 30 km? Nič, Nula, Zerro! :)Koliko plačaš s šleperjem za LJ obvoznico?Medtem, ko osebna vozila morajo na vseh teh relacijah imeti vinjeto.Res pravično ...prikaži večo in drago za šleperje.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.