hja, poglej Peru in tam gor, visokogorska območja, ni rešitve včasih, ne moreš vse izmerit kje pronica voda, kjer so neko podtalnico morda preveč izčrpali, je kompleksno. Tam pač niso imeli druge, sicer poglej Švico in to, sami hribi predori,… ...prikaži več ampak tam je še večja vremenska obremenitev. Seveda ima tudi Kitajska dva nivoja kvalitete, vendar je prav škarta po izkušnjah vedno manj.
Tako kot vsa kitajska roba,zgleda lepo se pa takoj vse pokvar,tudi električna vozila so ista,delajo ene tri leta,potem pa več kot pol leta čakaš na rezervne dele,preverjeno
Itak, napaka geomehanika. Gradnja je bila v redu, zemeljski premik ob temeljih je spodnesel celo gradnjo. Seveda je napaka Kitajcev, a če pogledamo koliko gradijo, je napak malo, gradnja pa kvalitetna...če kdo ne verjame naj gre pogledat na Kitajsko, so… ...prikaži več res pred EU. Za vse, ki nimate možnosti iti na Kitajsko, pa vsaj na netu slike poglejte.
Študija je analizirala 302 primere porušitev mostov na avtocestah na Kitajskem, kar v povprečju pomeni približno 20 porušitev na leto. Večina jih je bila posledica človeških dejavnikov, kot so napake pri gradnji in preobremenitve. Podatki za zadnja leta so manj… ...prikaži več celoviti, vendar poročila v medijih navajajo najmanj tri primere porušitev v letu 2025. (Grok).
Kaj je narobe s kitajsko robo, če veš katero in kaj kupiti. Do lani sem imel CF moto, tri sezone, 33.000 km brez ene same okvare. Letos kupil KTM, po 300 km na servis (pa ne olja menjat). Sami stereotipi...
Očitno ni šlo za slabo zgrajen most, ampak slabo načrtovanje ...Ne moreš mostu postavit na plazovit teren, halooo?!
hja, poglej Peru in tam gor, visokogorska območja, ni rešitve včasih, ne moreš vse izmerit kje pronica voda, kjer so neko podtalnico morda preveč izčrpali, je kompleksno. Tam pač niso imeli druge, sicer poglej Švico in to, sami hribi predori,… ...prikaži več ampak tam je še večja vremenska obremenitev. Seveda ima tudi Kitajska dva nivoja kvalitete, vendar je prav škarta po izkušnjah vedno manj.
Tako kot vsa kitajska roba,zgleda lepo se pa takoj vse pokvar,tudi električna vozila so ista,delajo ene tri leta,potem pa več kot pol leta čakaš na rezervne dele,preverjeno
Krivi so geologi in ne graditelji !
Itak, napaka geomehanika. Gradnja je bila v redu, zemeljski premik ob temeljih je spodnesel celo gradnjo. Seveda je napaka Kitajcev, a če pogledamo koliko gradijo, je napak malo, gradnja pa kvalitetna...če kdo ne verjame naj gre pogledat na Kitajsko, so… ...prikaži več res pred EU. Za vse, ki nimate možnosti iti na Kitajsko, pa vsaj na netu slike poglejte.
Študija je analizirala 302 primere porušitev mostov na avtocestah na Kitajskem, kar v povprečju pomeni približno 20 porušitev na leto. Večina jih je bila posledica človeških dejavnikov, kot so napake pri gradnji in preobremenitve. Podatki za zadnja leta so manj… ...prikaži več celoviti, vendar poročila v medijih navajajo najmanj tri primere porušitev v letu 2025. (Grok).
Res je, vendar statistika tega v Ameriki je še precej slabša.
Kitajska roba! Nič presenetljivega. Tudi v Evropi se podirajo samo italijanski viadukti. Italijanska roba tudi nikoli ni slovela po kakovosti.
Kaj je narobe s kitajsko robo, če veš katero in kaj kupiti. Do lani sem imel CF moto, tri sezone, 33.000 km brez ene same okvare. Letos kupil KTM, po 300 km na servis (pa ne olja menjat). Sami stereotipi...
ToSmJest kok si plačan, da pišeš nebuloze..