Na obstoječih progah hitrosti ni možno povečati. Zgraditi bi morali proge po novih trasah. Nova proga LJ-CE-MB bi morala teči ob sedanji AC. Mi smo bili že enkrat izpuščeni iz tega projekta zaradi počasnosti pri razpisih. Sicer pa ni panike.… ...prikaži veče. Potniki bodo glede na pregovorne zamude vlakov lahko krajšali čas v najnovejših modernih in dragih ŽP, ki jih brez potrebe gradi Alenka z izbranimi dvornimi gradbinci.
Kitajci živijo v letu 2025 pa jim vlaki drvijo tudi več kot 400km/uro. Kmalu bo v magnetnih tunalih potovanje hitrejše kot z letalom. Mi imamo SŽ kot največji muzej na prostem, hitrosti pa iz časov Marije Terezije.
Od teh 4:30 ur do Dunaja, se bo 3 ure vozilo samo do Mariborima.
Srbi niso v EU pa jim povezava z Madžarsko omogoča hitrosti preko 200km/h..Kitajci jih financirajo in gradijo. Evropa pa se temu čudi..
Na obstoječih progah hitrosti ni možno povečati. Zgraditi bi morali proge po novih trasah. Nova proga LJ-CE-MB bi morala teči ob sedanji AC. Mi smo bili že enkrat izpuščeni iz tega projekta zaradi počasnosti pri razpisih. Sicer pa ni panike.… ...prikaži veče. Potniki bodo glede na pregovorne zamude vlakov lahko krajšali čas v najnovejših modernih in dragih ŽP, ki jih brez potrebe gradi Alenka z izbranimi dvornimi gradbinci.
To je bilo že predlagano ob pričetku gradnje AC LJ - MB in LJ - ZG. Veleumi so takrat to zavrnili!
To bo leta 2100? Samo vprašam....
Kitajci živijo v letu 2025 pa jim vlaki drvijo tudi več kot 400km/uro. Kmalu bo v magnetnih tunalih potovanje hitrejše kot z letalom. Mi imamo SŽ kot največji muzej na prostem, hitrosti pa iz časov Marije Terezije.
Prva parna lokomotiva se je pojavila 24 let po njeni smrti.
E, vidiš, zato bomo plačevali še dodatek za vožnjo z muzejskim vlakom!