Avto
99 ogledov

Hrvaški revolucionarni superšportnik

Komentarjev 5
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • sash77 15:06 13.oktober 2012.

    na grobniku je imel njegov koncept cajt ko malo bolj porihtan focus tak da ne mi s takimi, res pa oblika in ostalo vsaka čast

  • BenX 08:50 12.oktober 2012.

    ne ga srat no!!! z dvema tonama ne more konkurirat nobenemu ferrariju! kaj mu pomaga pol sekunde boljši pospešek do 100, končna je še zmeraj dosti nižja, da se o vožnji skozi ovinek ne pogovarjamo. tam bi šli ferrariji mimo ...prikaži več z lahkoto. če ne prej po petih krogih, ko bi na tem baterijašu šle gume v ku***! je pa super avto, ni kaj, pohvale. samo... naj se dečko malo na realna tla spusti in naj ne pljuva po drugih brez potrebe!

  • Pepe007 12:29 12.oktober 2012.

    Vsaka čast, če jim uspe narediti malo serijo vozil in iztržiti nek dobiček. Pa čeprav so Hrvati :). Kar pa piše BenX - v poslu moraš biti kar precej nadut. Poglejte kako se danes denimo obnaša apple ali nekoč Microsoft. ...prikaži več Ko naredi novo igračko jo predstavlja kot da je raketa in bicikel obenem.

  • Avatar skeptik
    skeptik 12:30 12.oktober 2012.

    Tip prav nič ne pljuva po ostalih znamkah, ampak hoče povedati, da gre za povsem drugačen koncept vozila. Torej drugačne vozne lastnosti, lega na cesti, upravljanje..... Očitno ne veš, da elektromotor premore povsem drugačno krivuljo navora, kar pomeni da tudi ...prikaži več dve toni ne predstavljata ob takšni moči prav nobenega problema. Večji problem je zaviranje zaradi velike mase in posledično visoke gibalne količine.

  • BenX 19:53 12.oktober 2012.

    meni je povsem jasno kako deluje elektromotor in kakšne so njegove krivulje. pravim samo, da dve toni ne moreta it hitro skozi ovinek, če pa že, pa na svetu ni takih gum (dirkalnih), ki bi tak terror dolgo prenašale! zato ...prikaži večo se mi zdi primerjava s ferrariji povsem mimo, da kake zonde sploh ne komentiramo... glede zaviranja si pa tudi že sam ugotovil...

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.