Slovenija
33 ogledov

Kam in za koliko bomo klicali na pomoč

Komentarjev 4
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Pepe007 10:50 28.januar 2013.

    Z današnjo tehnologijo je lahko en ali 100 centrov, lahko so kjerkoli na svetu in to nima nobene veze. Ključno je, koliko je operaterjev in pokritost operaterjev s klici.

  • mph 09:42 28.januar 2013.

    V bistvu bi shajali tudi z enim samim centrom. Problem je cena, koliko bo to stalo v obliki človeških življenj.

  • mph 10:53 28.januar 2013.

    Mi je jasno, ne skrbi, ampak združevanje centrov v 99% primerov pomeni odpuščanje. Razen, če se bo nekdo vozil čez pol Slovenije. Dobi čez vikend podporo od Simobila (ti so morda še najmanj problem), Mobitela, Telekoma, Telemacha, .... Prišparajo nekaj ...prikaži več denarja na kadru, požvižgajo pa se na zadovoljstvo strank, ker so vsi isti.

  • Oxxo 19:15 28.januar 2013.

    Hojs na MORS uveljavlja ali je že uveljavil več nerazumnih idej varčevanja, katerih učinki so vprašljivi! Pomembno je, da se kima in ploska...

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.