Sj sploh ne prepoznajo bistva. To da nabijaš komponente od avtomatskega ali ročbega menjalnika dalje z laufanjem na mestu, je dolgoročno veliko hujše breme od teh ekstra zagonov zaganjalnika in akumulatorja. Pač nič ne nastane zaradi nič, ampak pameten je… ...prikaži več pa danes zgleda lahko vsak brez posebne iq vrednosti :)
Kje pa otroc vejo kaj je zagon ali pa samodejno ugašanje in prižiganje.Ugašanje motorja je za motor bolj škodljivo kot pa če deluje,prej crkne akumulator,poraba je pri vsaem zagonu večja,tako da je to samo modna muha.Ko vžgeš motor,pritisni gumb proti… ...prikaži več ugašanju,in problem je rešen,tehnika pač ni za glupe.
Privarčuje gorivo, manj onesnažuje 🙄 Večja dražja baterija, ki jo je treba prej zamenjati, dražji avtomobili, dražje vzdrževanje, več odpadkov,.. 🧐 A je to sploh smiselno - ekološko ali samo modna muha🤔
Bistvo je, da ne nabijaš avtomatskega in ročnega menjalnika in vse komponente dalje proti motorju z laufanjem na mestu. Novinarji so pač premalo raziskovalni, da bi jim kapnilo v čem je catch :)
In noben me ne bo prepričal, da je to nepotrebno ugašanje/prižiganje dobro za avto. Ne more bit. Če neko stvar bolj obremenjujes, večkrat uporabiš ipd, bo prej šla v q****. Vse ostalo je skregano z zdravo pametjo
Zato se narod gunca s sklopko, da se sistem ne aktivira na semaforju! Poleg izigranega prihranka imamo povečan strošek zaradi menjave sklopke in dražjih akumulatorjev. Jaz ga imam ”izklopljenega” saj je akumulator že opešal ;-)
Dva identicna akumulatorja, dva avta iste znamke, oba 2.0 dizel, brez s/s sem ga menjal po 16 letih, v avtu ki ima s/s pa po 6 letih. Aja, pa moj avto vzge motor z alternatorjem, ko se aktivira s/s. Ce… ...prikaži več crkne, je 800€ nov.
ajde v čem je razlika če avto samod sebe štarta do tega če štarta s s/s ? kolk se pa benza porabi pri zagonu ? in s/s je dober samo ko je motor ogret, ko pa v zjutraj v zimi… ...prikaži več v mestu začnete furo z mrzlim motorjem je pa kaj? ja no ne ogrejete ga. in ker je neogret so katalizatorji prej fuč, da ne omenjam porabe in še česa. cene komponent pa so večje, kajti vse kar zaganja motor mora delat na bolj zihr in bolj hitro. in to košta, a ne
V resnici tistih nekaj privarčevanih kapljic niti od daleč ne odtehta škode ki jo narediš motorju in povezanih komponentah. Vidim, da je večina enakega mnenja.
Dober motor,če je stop/start problem ,da rikne,pol ni vreden pol k..,nisem opazil da bi kdo jamral kako crkujejo motorji zaradi tega ,to je pametno ,pa še to lahko izklopiš med vožnjo ,bolje bi bilo da se neha z napravami,ki je… ...prikaži več v avtu kot da si v kinu in disco-tu,vse skupaj zgolj moti,koristi samo butnglavcem ki rabijo navodila kako vozit,posledično pridobivamo še bolj butaste in lene šoferje.
Start/stop sistem ni isto gumbu start/stop za zagon vozila kot prikazujete s slikami!!
Sj sploh ne prepoznajo bistva. To da nabijaš komponente od avtomatskega ali ročbega menjalnika dalje z laufanjem na mestu, je dolgoročno veliko hujše breme od teh ekstra zagonov zaganjalnika in akumulatorja. Pač nič ne nastane zaradi nič, ampak pameten je… ...prikaži več pa danes zgleda lahko vsak brez posebne iq vrednosti :)
Kje pa otroc vejo kaj je zagon ali pa samodejno ugašanje in prižiganje.Ugašanje motorja je za motor bolj škodljivo kot pa če deluje,prej crkne akumulator,poraba je pri vsaem zagonu večja,tako da je to samo modna muha.Ko vžgeš motor,pritisni gumb proti… ...prikaži več ugašanju,in problem je rešen,tehnika pač ni za glupe.
Privarčuje gorivo, manj onesnažuje 🙄 Večja dražja baterija, ki jo je treba prej zamenjati, dražji avtomobili, dražje vzdrževanje, več odpadkov,.. 🧐 A je to sploh smiselno - ekološko ali samo modna muha🤔
Bistvo je, da ne nabijaš avtomatskega in ročnega menjalnika in vse komponente dalje proti motorju z laufanjem na mestu. Novinarji so pač premalo raziskovalni, da bi jim kapnilo v čem je catch :)
Če se le spomnim, izklopim to sranje čim vžgem avto. Sicer pa takrat, ko mi prvič ugasne na semaforju.
In noben me ne bo prepričal, da je to nepotrebno ugašanje/prižiganje dobro za avto. Ne more bit. Če neko stvar bolj obremenjujes, večkrat uporabiš ipd, bo prej šla v q****. Vse ostalo je skregano z zdravo pametjo
Podpis!
Zato se narod gunca s sklopko, da se sistem ne aktivira na semaforju! Poleg izigranega prihranka imamo povečan strošek zaradi menjave sklopke in dražjih akumulatorjev. Jaz ga imam ”izklopljenega” saj je akumulator že opešal ;-)
Dva identicna akumulatorja, dva avta iste znamke, oba 2.0 dizel, brez s/s sem ga menjal po 16 letih, v avtu ki ima s/s pa po 6 letih. Aja, pa moj avto vzge motor z alternatorjem, ko se aktivira s/s. Ce… ...prikaži več crkne, je 800€ nov.
ajde v čem je razlika če avto samod sebe štarta do tega če štarta s s/s ? kolk se pa benza porabi pri zagonu ? in s/s je dober samo ko je motor ogret, ko pa v zjutraj v zimi… ...prikaži več v mestu začnete furo z mrzlim motorjem je pa kaj? ja no ne ogrejete ga. in ker je neogret so katalizatorji prej fuč, da ne omenjam porabe in še česa. cene komponent pa so večje, kajti vse kar zaganja motor mora delat na bolj zihr in bolj hitro. in to košta, a ne
V resnici tistih nekaj privarčevanih kapljic niti od daleč ne odtehta škode ki jo narediš motorju in povezanih komponentah. Vidim, da je večina enakega mnenja.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Dober motor,če je stop/start problem ,da rikne,pol ni vreden pol k..,nisem opazil da bi kdo jamral kako crkujejo motorji zaradi tega ,to je pametno ,pa še to lahko izklopiš med vožnjo ,bolje bi bilo da se neha z napravami,ki je… ...prikaži več v avtu kot da si v kinu in disco-tu,vse skupaj zgolj moti,koristi samo butnglavcem ki rabijo navodila kako vozit,posledično pridobivamo še bolj butaste in lene šoferje.