Če greš s kolesom čez rdečo, moraš biti pa res 110 %, da ni nobenega nikjer. Po drugi strani, če bi se "mariborski" model radarjev prijel, bi bilo takih nesreč manj. Ampak tisto ni bilo ok, ker bi zmerilo vsakega.… ...prikaži več Mene ne sme, sme samo "divjake". Zato pa pač kdo več umre. Ker avtomatskega nadzora pri nas ni, za patrulje pa se hitro zve, kje so.
Tukaj je ogromno akterjev pomagalo vozniku A7 ... Vendar se ni nihče poglobil v zadevo ... Vedno me zaboli, ko pride na dan ta zgodba o tej nesreči ...
... dolga zgodba, preberi sodbo in se poglobi v pravno ozadje ... postavljeni izvedenci za hitrost; strokovnjak, ki je potrdil čas zelene luči; "nezmožnost" pridobitve podatkov iz Audia A7 glede hitrosti, pospeševanja in časa trka ... IP, ki je prepovedal… ...prikaži večl uporabo sistemov za rdečo luč v občinah; zakon, ki ne omogoča uporabo sistemov za rdečo luč v občinah ... in tako dalje
Kot vse kaže mu je bolj kot sam zapor težko padlo družbeno koristno delo. No,nič hudega, saj je država pravkar močno povišala prejemek za brezposelne. Če ga ravno ne zaposlijo pri kavaškem klanu, ga bo lahko dolgo vlekel.
Tip je po levi (za zavijanje) in na ful gas obvozil čakajoče na zeleno luč. Dogodka se spominjam, ker sem se tam mimo vsak dan vozil s kolesom v službo. Glede na drug kriminal je tip družbeno neprilagodljiv, kar kaže… ...prikaži več na nizek IQ. Zaradi tega bo večni družbeni problem. Žrtev bi živa prišla čez, če ne bi bilo kriminalca.
Načeloma ja, ampak ob upoštevanju omejitve hitrosti in zbranosti (kar naj bi vsak voznik bil), bi mogoče lahko ustavil ali pa zmanjšal hitrost do te mere, da ne bi letela 60m po luftu, bi lahko bilo drugače. Ampak to je… ...prikaži veče vse kaj bi če bi... Ker ni, je zdaj tam kjer je.
Kaj sploh pišete o tem ćifo kriminalcu,če je ubil nedolžnega človeka je kazen 30 let,ampak ne v zaporu,v kamnolomu.
Kazni so očitno premile. Tak jazbec ne sme več videti sonca.
Če greš s kolesom čez rdečo, moraš biti pa res 110 %, da ni nobenega nikjer. Po drugi strani, če bi se "mariborski" model radarjev prijel, bi bilo takih nesreč manj. Ampak tisto ni bilo ok, ker bi zmerilo vsakega.… ...prikaži več Mene ne sme, sme samo "divjake". Zato pa pač kdo več umre. Ker avtomatskega nadzora pri nas ni, za patrulje pa se hitro zve, kje so.
Tukaj je ogromno akterjev pomagalo vozniku A7 ... Vendar se ni nihče poglobil v zadevo ... Vedno me zaboli, ko pride na dan ta zgodba o tej nesreči ...
Kaj? Kako? Napiši, da zvemo...
... dolga zgodba, preberi sodbo in se poglobi v pravno ozadje ... postavljeni izvedenci za hitrost; strokovnjak, ki je potrdil čas zelene luči; "nezmožnost" pridobitve podatkov iz Audia A7 glede hitrosti, pospeševanja in časa trka ... IP, ki je prepovedal… ...prikaži večl uporabo sistemov za rdečo luč v občinah; zakon, ki ne omogoča uporabo sistemov za rdečo luč v občinah ... in tako dalje
Kot vse kaže mu je bolj kot sam zapor težko padlo družbeno koristno delo. No,nič hudega, saj je država pravkar močno povišala prejemek za brezposelne. Če ga ravno ne zaposlijo pri kavaškem klanu, ga bo lahko dolgo vlekel.
Tip je po levi (za zavijanje) in na ful gas obvozil čakajoče na zeleno luč. Dogodka se spominjam, ker sem se tam mimo vsak dan vozil s kolesom v službo. Glede na drug kriminal je tip družbeno neprilagodljiv, kar kaže… ...prikaži več na nizek IQ. Zaradi tega bo večni družbeni problem. Žrtev bi živa prišla čez, če ne bi bilo kriminalca.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Načeloma je sama kriva. A če bi jo povozil z 70 km na uro to bi bilo pa ok. Kriva je sama
ali se drogirate?
Načeloma ja, ampak ob upoštevanju omejitve hitrosti in zbranosti (kar naj bi vsak voznik bil), bi mogoče lahko ustavil ali pa zmanjšal hitrost do te mere, da ne bi letela 60m po luftu, bi lahko bilo drugače. Ampak to je… ...prikaži veče vse kaj bi če bi... Ker ni, je zdaj tam kjer je.
Načeloma si teslo.
Mater ste brihtni a je šla v rdečo ali ne????? Se pravi če bi se držala pravil bi bila danes živa. Pri vas so za vse drugi krivi.