Avto /avto/avto-nasveti
53271 ogledov

Nasveti mehanikov voznikom dizlov v mrzlih dneh

Komentarjev 15
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • hubertfast 08:59 16.januar 2020.

    Ta DPF filter je čisto brez veze, avto nima nobene koristi od njega. Meni je crknil in sem ga računalniško izklopil. Avto deluje normalno naprej, ne pa da imam visoke stroške z nakupom novega. Prav tako mi je šel egr ...prikaži več ventil in sem ga tudi izklopil. Plini na tehničnem grejo brez problema skozi, saj to sploh ne vpliva na meritev. Skratka dve komponenti, ki nam jih brez potrebe vgrajujejo v avto, zato da služijo proizvajalci in serviserji.

    • stromar 13:08 16.januar 2020.

      ubogi vsi za tabo in okoli. Saj v Sarajevu in Beogradu se tudi dušijo, ker imajo povprečno preko 15 let stare jakodimiče, pri nas ni kaj boljše, samo okoli 10 let

    • badadubada 15:01 16.januar 2020.

      Točno tako. Si dejansko prikriti morilec s tem obnašanjem.

    • Benjamin Hojnik 15:54 16.januar 2020.

      Vse lepo in prav, ko bo pa na tpju meritev PMov, pa na jok in na drevo, ker nebo vec slo skos...

    • Benjamin Hojnik 15:54 16.januar 2020.

      @badadubada

    • Benjamin Hojnik 15:55 16.januar 2020.

      a to ko pa elektricarji furajo elektriko it TESa, je pa kul ? ;)

    • lipnikd 02:53 17.januar 2020.

      TEŠ preko 90% energije iz lignita pretvori v elektriko. Preden da pride do elektricnega avta se je izgubi še nekje 10%, tako da je še vedno energetska učinkovitost električnega avtomobila nad 75%. Napram dizlom, ki ne presežejo 35%... Plus tega, ...prikaži več da je v termoelektrarni izgorevanje dokaj konstantno in nadzorovano, da je čim boljše (ne rabi recimo kar na enkrat pospešiti od 0 do 100, kjer ima avto učinkovitost pod 10%). Iz TEŠa izpuhi so manj škodlivi, kot iz večine avtomobilov na naših cestah.

    • hubertfast 06:39 17.januar 2020.

      PMov bodo merili šele 2025 pa še to mislim, da ni ziher, ker bo pol evropskih dizlov padlo na tehničnem. V glavnem če komu crkne DPF in EGR ventil, ne kupujte novega, samo računalniško zadevo izklopite pa se lepo vozite naprej.

  • lipnikd 02:08 17.januar 2020.

    Fantje, veliko komentarjev je kar nekako zgrešenih, napisanih samo na podlagi "izkušenj", ne pa dejanskega strokovnega ozadja. Še celo v samem članku se avtor zanika (najprej piše, da za regeneracijo ni potrebna hitrost nad 70km/h, nato da je vsaj 80km/h ...prikaži več in 2800 vrtljajev na minuto, kar ni res. Pri 2000 vrtljajih na minuto se regeneracija brez težav izvede, neodvisno od hitrosti. Pomembno je samo, da se DPF doseže in nekaj minut vzdržuje temperaturo okoli 600 stopinj celzije)

  • evelux 19:28 16.januar 2020.

    Ja ja enkrat na teden bomo šli si delat dodatnih stroškov z daljšo potjo se bomo kar v tri dni vozili.....

    • lipnikd 02:46 17.januar 2020.

      Če z avtomobilom vsaj enkrat na dva tedna ne naredite 40km ali več v kosu, avto z DPFom nikakor ni za vas. Ko pa omenjate že stroške, novi originalni DPFi so od 2000€ naprej. Tudi dagnostika, prebitje in računalniški izbris ...prikaži večis DPFa je tudi hitro preko 300€, plus tega da je ilegalen.

  • TistoPravo 14:50 16.januar 2020.

    Ponovno izgorevanje izpušnih plinov preko egr ventila pomeni dodatne obremenitve na valje...posledično življenska doba motorja krajša ob stalni zmanjšani in vedno manjši učinkovitosti motorja. Dodatna obremenitev valjev pomeni tudi obremenitev na hladilni sistem in predvsem na kakovost mazanja...olje je po ...prikaži več domač ppvedano prej črno in mazanje zato slabše....slej ko prej pa ga tud začne vsak agregat papat. Eko stane, bi eni rekli....samo kaj ko je to samo e od eko...čiste naravne regeneracije ni!

    • lipnikd 02:22 17.januar 2020.

      S spoštovanjem, ampak ponovno izgorevanje nikakor ne pomeni dodatne obremenitve za valje. Prej obratno, saj mešanica svežega zraka in izpušnih plinov, ki jo "naredi" EGR v primerih nizke obremenitve motorja ne vsebuje veliko kisika, kar pomeni, da je izgorevanje manj ...prikaži več burno. Torej počasnejše, z manj sile na valje. EGR je namenjen zmanjševanju temperature izgorevanja, saj se nekje nad 1300°C tvorijo dušikovi oksidi (NOx), ki so strupeni za življenje.

    • lipnikd 02:42 17.januar 2020.

      Sicer je res, da izpušni plini vsebujejo saje, ki lahko v nekaterih primerih povečajo obrabo cilindrov in batnih obročkov. Ja, pri mrzlem motirju in nižji obremenitvi, ko je EGR na polno odprt, izgorevanje zdaleč ni popolno in takrat lahko delček ...prikaži več teh saj pride zaradi blowby-a do olja. Ampak če motor obratuje večino časa pri takih pogojih, ga je tako treba zamenjati za elektriko. Delam redne servise na motorjih s 500.000km in več, pa imajo praktično vsi EGR, marsikater še prvi DPF...

  • tororeal 14:04 16.januar 2020.

    www.Badoo.red - spletna stran za zmenke za odrasle, ki želijo najti partnerja za seks

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.