Pred približno dvemi leti sem napisal konentar o tem, da je samomorilno s strani EU politike, ki praktično čez noč uvaja elektrifikacijo v avtomobilizmu, kjer ima Kitajska neulovljivo tehnološko prednost pa se ne pišem Tavareš. No, napisal sem tudi to,… ...prikaži več da bi morali z elektrifikacijo postopno začeti pri malih mestnih avtih in dostavnih vozilih, ne pa z ogromnimi tri tonskimi SUV- i. Kaj čemo.
Točno tako. Avtomobilisti krivijo v EU, v bistvu pa je bila strateška napaka njihova. Prodajat samo avte, ki stanejo nad 60.000 evrov je bila norost. Ampak tam so bile marže najbolj visoke in so se odločili za to kratkovidno pot.… ...prikaži več Niso pa upoštevali, da kupcev takih vozil ni veliko, da je zaslužek v masi. Tako da naj se ta tip kar v ogledalo pogleda.
Se strinjam @Grunf....Mnogim nam je bilo jasno, da je zeleni nateg strel v koleno, podobno kot "sankcije Rusiji" ali ukrepi ob Covidu in podobne bedarije
Jbg, Kitajci delajo mi v EU pa se kregamo in plačujemo za vojne, katerih interesi so v v glavem ozemeljni in monetarni, samo ne za nas. Telefoni in vse v zvezi z soncem prihaja iz Kitajske. Težko kupiš EU pametni… ...prikaži več telefon, po konkurenči ceni in performansih. Zdaj se pojavljajo avtomobili... Kmalu se boš zjutraj "štempljal" Kitajcu. Imam znanca, ki je bil na Kitajskem in pravi da smo mi tukaj v kameni dobi. Napreeeeeeej so po tehnologiji n let..
Število parazitov/gnid na dveh nogah se je prekomerno povečalo, postali so celo odločevalci, rezultati pa prihajajo - idiokracija na kubik. Zakaj tako? Ker je plebs postal zaležan in nesposoben ukrepati vnaprej/pravočasno - ukrepa, pa še to zmedeno/neodločno, šele potem, ko… ...prikaži več so posledice nepopravljive. Je lahko še bolj logično?
Kitajci nimajo bajne prednosti v tehnologiji e-avtov, razvili so se v par letih. Ključni problem je, da je skoraj karkoli ceneje delat v CN, avto industrija je le med zadnjimi ki je to izkusila. A globalizacije niso zakuhali Kitajci, zahodni 1% jo je.
Res je, luck... , čeprav se je sam prej dobro omastil. Pri svojih nagradah namreč ni nikoli varčeval, čeprav so za to krivi bedasti lastniki. Ga pa ni, ki bi se na avte vsaj malo spoznal, ki ne bi vedel… ...prikaži večel za katastrofalno tehnično polomijo s pure tech motorji in razpadujočim zobatim jermenom v olju. Zaradi varčevanja, seveda.
A ni ravno steallantis glavni krivec za velik propad eu znamk??? S tem njihovim 1.2 3valnikom z jermenom v olju! Da o elektricnem pogonu v jeep wranglerju sploh nebi!
Elektrifikacija se dogaja že kar nekaj časa, Evropa je zaspala. Začela je z elektrifikacijo v visokem razredu, z visokimi cenami. Električnih avtov po dostopnih cenah za množice ni bilo na spregled. Eto, in tu so udarili Kitajci, sedaj pa jamranje… ...prikaži več in kazanje na druge. Del evropske avtomobilske industrije bo pač propadlo ali pa jo bodo prevzeli Kitajci.
Slayer, se vozim že nekaj let z električnim in imam sončno elektrarno. Edino kar mi je žal, je to, da si nisem instaliral še večje. Ti pa kar jahaj svojega starega osla, dokler ti ne crkne. Sicer si pa itak… ...prikaži več prebutast za el. avto in za sončno elektrarno. Tvoj IQ absolutne ničle ti tega ne omogoča.
Ko govorimo o stroških in prodajnih cenah lahko vidimo kako zadeve stojijo. Po primerjavi cen surovin za sodobni diesel in sodobni električni avto vidimo, da je razmerje 1:2. Zakaj neki pa je EV dražji? Razvoj? Ne, vlaganja in pričakovani profit.… ...prikaži več Tudi programska oprema je minimalni strošek, profit, ki mora biti, da si elita izplača dividende pa podraži avto x2. Zato tudi ID3 na kitajskem stane 16, pri nas pa 36 jurjev. Tudi cena kitajskih EV je x1,7 faktor. Zakaj neki, kaj je UA konstanta v ceni
Oziroma skriti davki, ki omogočajo '' šuštar sindrom''. Saj veste, 1 miljon pomoči s strani ZDA nazaj v gotovini Bidnovemu sinu 20-40%. Koliko pa evropski politiki prejemajo, da se tako oklepajo ''pomoči''???
10 let je biu majstr direktor Stellantisa oz prej PSA grupe... vsak k ga 5% zanimajo avti ve da imajo probleme z motorji sploh verige iz glavni jermeni.... v parih letih seveda zaupanje pade on pa krivi geopolitične spremembe da… ...prikaži več ljudje ne kupujejo njihovih avtomobilov. Te ljudi je res treba dat na test za droge.
@pope predvsem Kitajci prehitevajo ostali svet v uvajanju robotizacije, ta pa je na splošno ravno v avtomobilski industriji zelo intenzivna. Iz tega naslova imajo nižje proizvodne stroške, nekaj pa verjetno prispevajo tudi subvencije proizvajalcem. Tega pa ni moč oceniti na pamet.
Ljudje bojijo Kitajcev , vključno z mojo ožjo famiijo. Le zakaj se vprašam . Njihovi izdellki so cenejši in vedno bolj kvalitetni. Enako se dogajav v e-avto industriji. Prej ko slej bo EU avto industrija povožena zaradi nižjih cen, Kitajci… ...prikaži večci pa imajo zaenkrat enak pristop , do domačega kupca kot do tujega. Skratka v 50 letih so stopili takorekoč iz kamene dobe na najvišjo tehnološko stopnjo na svetu, Menim da bo zato za rajo bolje če bodo Kitajci ekonomsko vodili svet kot pa pokvarjena ZDA
Pred približno dvemi leti sem napisal konentar o tem, da je samomorilno s strani EU politike, ki praktično čez noč uvaja elektrifikacijo v avtomobilizmu, kjer ima Kitajska neulovljivo tehnološko prednost pa se ne pišem Tavareš. No, napisal sem tudi to,… ...prikaži več da bi morali z elektrifikacijo postopno začeti pri malih mestnih avtih in dostavnih vozilih, ne pa z ogromnimi tri tonskimi SUV- i. Kaj čemo.
Točno tako. Avtomobilisti krivijo v EU, v bistvu pa je bila strateška napaka njihova. Prodajat samo avte, ki stanejo nad 60.000 evrov je bila norost. Ampak tam so bile marže najbolj visoke in so se odločili za to kratkovidno pot.… ...prikaži več Niso pa upoštevali, da kupcev takih vozil ni veliko, da je zaslužek v masi. Tako da naj se ta tip kar v ogledalo pogleda.
Preberite 95 tez patra Karla Gržana, pa vam bo takoj vse jasno v katerem grmu tiči zajec.
Se strinjam @Grunf....Mnogim nam je bilo jasno, da je zeleni nateg strel v koleno, podobno kot "sankcije Rusiji" ali ukrepi ob Covidu in podobne bedarije
"pred približno dvema letoma se napiše"
Jbg, Kitajci delajo mi v EU pa se kregamo in plačujemo za vojne, katerih interesi so v v glavem ozemeljni in monetarni, samo ne za nas. Telefoni in vse v zvezi z soncem prihaja iz Kitajske. Težko kupiš EU pametni… ...prikaži več telefon, po konkurenči ceni in performansih. Zdaj se pojavljajo avtomobili... Kmalu se boš zjutraj "štempljal" Kitajcu. Imam znanca, ki je bil na Kitajskem in pravi da smo mi tukaj v kameni dobi. Napreeeeeeej so po tehnologiji n let..
Pa malih sem tudi napisal, namesto majhnih. A to te pa ne moti. No pa tudi narekovaja si narobe postavil pa še kaj bi se našlo.
Število parazitov/gnid na dveh nogah se je prekomerno povečalo, postali so celo odločevalci, rezultati pa prihajajo - idiokracija na kubik. Zakaj tako? Ker je plebs postal zaležan in nesposoben ukrepati vnaprej/pravočasno - ukrepa, pa še to zmedeno/neodločno, šele potem, ko… ...prikaži več so posledice nepopravljive. Je lahko še bolj logično?
Težki časi delajo dobre ljudi. Dobri ljudje delajo lahko čase. Lahko časi delajo slabe ljudi. Slabi ljudje delajo težke čase
Kitajci nimajo bajne prednosti v tehnologiji e-avtov, razvili so se v par letih. Ključni problem je, da je skoraj karkoli ceneje delat v CN, avto industrija je le med zadnjimi ki je to izkusila. A globalizacije niso zakuhali Kitajci, zahodni 1% jo je.
Ja, dobro jutro...Še nekdo, ki je opazil, da ima mokre noge šele, ko mu je voda začela teči v grlo..
Res je, luck... , čeprav se je sam prej dobro omastil. Pri svojih nagradah namreč ni nikoli varčeval, čeprav so za to krivi bedasti lastniki. Ga pa ni, ki bi se na avte vsaj malo spoznal, ki ne bi vedel… ...prikaži večel za katastrofalno tehnično polomijo s pure tech motorji in razpadujočim zobatim jermenom v olju. Zaradi varčevanja, seveda.
A ni ravno steallantis glavni krivec za velik propad eu znamk??? S tem njihovim 1.2 3valnikom z jermenom v olju! Da o elektricnem pogonu v jeep wranglerju sploh nebi!
jp.... 300% se strinjam... prodajaš jajca pa pričakuješ da boš konkurenčen.
Elektrifikacija se dogaja že kar nekaj časa, Evropa je zaspala. Začela je z elektrifikacijo v visokem razredu, z visokimi cenami. Električnih avtov po dostopnih cenah za množice ni bilo na spregled. Eto, in tu so udarili Kitajci, sedaj pa jamranje… ...prikaži več in kazanje na druge. Del evropske avtomobilske industrije bo pač propadlo ali pa jo bodo prevzeli Kitajci.
Pojma nimaš!!! isto kot pri sončnih elektrarnah, konstantno se streljate v koleno, osel gre samo 1x na led, vi pa vsakič,ovce retardirane!!!
Slayer, se vozim že nekaj let z električnim in imam sončno elektrarno. Edino kar mi je žal, je to, da si nisem instaliral še večje. Ti pa kar jahaj svojega starega osla, dokler ti ne crkne. Sicer si pa itak… ...prikaži več prebutast za el. avto in za sončno elektrarno. Tvoj IQ absolutne ničle ti tega ne omogoča.
Ni bilo naključje da so šli v ta drage e-avte. Nižji razred bi bil pač bizarno drag. Na zahodu se nič več ne da delat poceni, rezultat globalizacije.
IQ20, ti še el. skiroja nimaš!!!
Ko govorimo o stroških in prodajnih cenah lahko vidimo kako zadeve stojijo. Po primerjavi cen surovin za sodobni diesel in sodobni električni avto vidimo, da je razmerje 1:2. Zakaj neki pa je EV dražji? Razvoj? Ne, vlaganja in pričakovani profit.… ...prikaži več Tudi programska oprema je minimalni strošek, profit, ki mora biti, da si elita izplača dividende pa podraži avto x2. Zato tudi ID3 na kitajskem stane 16, pri nas pa 36 jurjev. Tudi cena kitajskih EV je x1,7 faktor. Zakaj neki, kaj je UA konstanta v ceni
Oziroma skriti davki, ki omogočajo '' šuštar sindrom''. Saj veste, 1 miljon pomoči s strani ZDA nazaj v gotovini Bidnovemu sinu 20-40%. Koliko pa evropski politiki prejemajo, da se tako oklepajo ''pomoči''???
10 let je biu majstr direktor Stellantisa oz prej PSA grupe... vsak k ga 5% zanimajo avti ve da imajo probleme z motorji sploh verige iz glavni jermeni.... v parih letih seveda zaupanje pade on pa krivi geopolitične spremembe da… ...prikaži več ljudje ne kupujejo njihovih avtomobilov. Te ljudi je res treba dat na test za droge.
@pope predvsem Kitajci prehitevajo ostali svet v uvajanju robotizacije, ta pa je na splošno ravno v avtomobilski industriji zelo intenzivna. Iz tega naslova imajo nižje proizvodne stroške, nekaj pa verjetno prispevajo tudi subvencije proizvajalcem. Tega pa ni moč oceniti na pamet.
To bo podobno kot je bilo z maskami med C19: delajo jih le Kitajci!
Ljudje bojijo Kitajcev , vključno z mojo ožjo famiijo. Le zakaj se vprašam . Njihovi izdellki so cenejši in vedno bolj kvalitetni. Enako se dogajav v e-avto industriji. Prej ko slej bo EU avto industrija povožena zaradi nižjih cen, Kitajci… ...prikaži večci pa imajo zaenkrat enak pristop , do domačega kupca kot do tujega. Skratka v 50 letih so stopili takorekoč iz kamene dobe na najvišjo tehnološko stopnjo na svetu, Menim da bo zato za rajo bolje če bodo Kitajci ekonomsko vodili svet kot pa pokvarjena ZDA