Glede na to, da je v posnetku komunikacije med vojaškim helikopterjem, ki se je napotil v smeri zadnjega stika s kontrolorjem, ki je bil v stiku z letalom, le ta pilotu helikopterja pove, da je višina letala hitro padala, letalo… ...prikaži več pa naj bi začelo orbitirati, obstaja velika verjetnost, da je v zračnih masah nad višino 2500 m zmrzovalo in pilot ni mogel več upravljati z zakrilci letala!?
Ker je koča prerezana na polovico po vertikali , je v kočo udaril od zgoraj ker se na zlomljenih brunah vidi , da je udarec prišel od zgoraj. Kolker vidim na sliki avion ni imel predkrilc , kajti v njih… ...prikaži večh so grelci proti ledu . Zaradi slabe vidljivosti sploh ni opazil ledu na krilih , padel je pa navpično na hišo , kot da mu je repno krilo odpovedalo . Mogoče je odpadel led s krila uničil repne površine .
Ključno ja momentalni konec pogovorja s kontrolo. Takrat je bil avion še v zraku. Trenutna nezavest , pa lahko pride samo zaradi delovanja G . Če mu je odpadli led s kril odbil rep , je rezultat trenutna spremeba smeri… ...prikaži več v navpično in pri tem kakšne 3 G na telo pilota. Če ni bil privezan , ga je vrglo ven skozi okno in je avion sam priletel v hišo . Napaka ni bila v navigaciji ampak v meterologiji - ledišče- , ki za ta avion ni dovoljena.
Treščilo je z potovalno hitrostjo , tako da pilot sploh ni dvomil , da leti prenisko ali da je karkoli narobe z njegovo navigacijo . Kabina je pa v hiši , kje bo pa drugje !
Gre za enomotorni avion znamke MOONEY registriran v Carson cityju NEVADA ZDA na lastnika International air sevices inc Trustee , z veljavno registracijo do 31.01 2028 . ogromno podjetje za letalske privatne lete . Po pogledu v kokpit ima avion… ...prikaži večion vse instrumente za letenje na slepo , nočno , slaba vidljivost . Mogoče je pa pilot brez teh licenc , samo vračal avion na domicilni aerodrom v EU. Če bi znal instrumentalno leteti se ne bi zabil v hrib.
Če drži izjava nekega očevidca da je letalo v spirali padalo do tal je to znak da se je nekaj zgodilo s pilotom in je izgubil kontrolo nad letalom (kolaps, hipna izguba zavesti ali celo infarkt) Letalo v prevlečenem letu… ...prikaži več (izguba hitrosti) ostane brez vzgona in pade v kovit-vrij ter spiralno strmoglavi! V vsakem primeru sožalje svojcem in graja primitivcem ki si ob tej tragediji na tem forumu privoščijo neprimerne komentarje!
Verjetno bo prenekater zaposlen šele sedaj izvedel, da ima Fakulteta kočo na Velikim planini.
Pa glih kočo FS, ki ima med drugimi tudi smer Letalstvo!
Glede na to, da je v posnetku komunikacije med vojaškim helikopterjem, ki se je napotil v smeri zadnjega stika s kontrolorjem, ki je bil v stiku z letalom, le ta pilotu helikopterja pove, da je višina letala hitro padala, letalo… ...prikaži več pa naj bi začelo orbitirati, obstaja velika verjetnost, da je v zračnih masah nad višino 2500 m zmrzovalo in pilot ni mogel več upravljati z zakrilci letala!?
Ker je koča prerezana na polovico po vertikali , je v kočo udaril od zgoraj ker se na zlomljenih brunah vidi , da je udarec prišel od zgoraj. Kolker vidim na sliki avion ni imel predkrilc , kajti v njih… ...prikaži večh so grelci proti ledu . Zaradi slabe vidljivosti sploh ni opazil ledu na krilih , padel je pa navpično na hišo , kot da mu je repno krilo odpovedalo . Mogoče je odpadel led s krila uničil repne površine .
Če se dobro spomnim je višina preleta Kamniških planin proti Celovcu med 9000 in 10000 fitov ,kar znese 3000 m
Ključno ja momentalni konec pogovorja s kontrolo. Takrat je bil avion še v zraku. Trenutna nezavest , pa lahko pride samo zaradi delovanja G . Če mu je odpadli led s kril odbil rep , je rezultat trenutna spremeba smeri… ...prikaži več v navpično in pri tem kakšne 3 G na telo pilota. Če ni bil privezan , ga je vrglo ven skozi okno in je avion sam priletel v hišo . Napaka ni bila v navigaciji ampak v meterologiji - ledišče- , ki za ta avion ni dovoljena.
Mater vola, kako mu je uspelo preleteti v klet? Tudi, če bi letalo letelo kot projektil bi težko zadel prav klet! Neverjetno...
Treščilo je z potovalno hitrostjo , tako da pilot sploh ni dvomil , da leti prenisko ali da je karkoli narobe z njegovo navigacijo . Kabina je pa v hiši , kje bo pa drugje !
glede na poškodbe koče ne more biti drugače. Vseeno je to precej lahko športno letalo in če naredi tako škodo na koči je lahko le tam.
Gre za enomotorni avion znamke MOONEY registriran v Carson cityju NEVADA ZDA na lastnika International air sevices inc Trustee , z veljavno registracijo do 31.01 2028 . ogromno podjetje za letalske privatne lete . Po pogledu v kokpit ima avion… ...prikaži večion vse instrumente za letenje na slepo , nočno , slaba vidljivost . Mogoče je pa pilot brez teh licenc , samo vračal avion na domicilni aerodrom v EU. Če bi znal instrumentalno leteti se ne bi zabil v hrib.
Če drži izjava nekega očevidca da je letalo v spirali padalo do tal je to znak da se je nekaj zgodilo s pilotom in je izgubil kontrolo nad letalom (kolaps, hipna izguba zavesti ali celo infarkt) Letalo v prevlečenem letu… ...prikaži več (izguba hitrosti) ostane brez vzgona in pade v kovit-vrij ter spiralno strmoglavi! V vsakem primeru sožalje svojcem in graja primitivcem ki si ob tej tragediji na tem forumu privoščijo neprimerne komentarje!
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Sožalje svojcem.
Upam, ni v viski kleti koče??