Avto
4141 ogledov

Plin cenejši, a ima svoje pasti

Komentarjev 8
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • mrand 10:03 30.januar 2012.

    Da končam ...To je prag rentabilnosti ob predpostavki, da bomo imeli sistem 5 let in z njim prevozili 100.000km. Upoštevana je cena vgradnje s homologacijo 1.600 EUR, ter strošek servisa 80 EUR letno in poraba 0,7l bencina/100km za zagon, ...prikaži več brez drugih stroškov (okvar).Če nam avto porabi več se nam investicija bistveno prej povrne. Pri malih avtomobilih pa se sploh ne splača, razen v primeru, da bi bili sistemi za vgradnjo bistveno cenejši in da se bo razlika v ceni med plinom in bencinom ohranjala.

  • Aleander 12:15 30.januar 2012.

    Vsak, ki razmišlja o predelavi, naj dobro premisli!!! Težave, opisane spodaj, so se pojavile v roku nekaj dni po "strokovni" vgradnji plinskega sistema v Peugeot 307, avtomatik- vgradnja, ki naj bi trajala 6h se je zavlekla ...prikaži več na 2 dni- avto je ob nizkih obratih občasno ugasnil sam od sebe (pretežno v križišču, enkrat celo na AC)- ASP in lučka za "antipollution fault" sta konstantno goreli- ASP ni deloval- merilec količine plina je 100% nezanesljiv- polnjenje plina na plinski postaji je katastrofa, ker: a) lahko dobiš opekline, če ne nastaviš pravilno cevi v priključek,b) ker lahko dobiš ozebline pozimi, ko polniš rezervoar, saj moraš tisto ročico ves čas polnjenja držati z roko, da plin teče. Sicer se ustavi, ker ročica nima možnosti zatiča, kot pri bencinuc) od dolgčasa pri polnjenju lahko umreš, saj traja celo večnost, da napolniš 40l tank- nekateri avtomobili imajo elektronski števec goriva in če se voziš na

  • Miran Klavž 10:01 31.januar 2012.

    Na plin vozim 3 leta in naredil sem že cca 90.000 km. Razen manjših začetnih težav pri nastavitvi sistema, drugih težav do sedaj nisem imel. Strošek servisa na 15.000 km znaša okoli 60 evrov.Zelo zadovoljen. !!!

  • Srečni Felix 23:40 30.januar 2012.

    No če se je to zgodilo tebi, po tem še napiši kateri strokovnjak ti je to vgradil?

  • Srečni Felix 23:41 30.januar 2012.

    No to strokovno vgradnjo v 6 urah bi pa tudi jaz rad videl?

  • mrand 10:01 30.januar 2012.

    Predelava se splača pri avtomobilih, ki trošijo več kot 7l/100 km, večja ko je poraba, bolj se splača. Tisto o povrnitvi investicije po 20.000 km so pa navadne bučke, razen če predelujete avto, ki troši konkretnih 22-25l bencina na 100km.<br ...prikaži več />Zakaj?Upoštevajmo razmerje med trenutno ceno plina in bencina (0,753 EUR/l proti 1,406EUR/l), ki znaša 0,535 in razmerje med energijsko gostoto (26MJ/l plin in 34,2MJ/l bencin), ki znaša 1,315 v korist bencina. Če to preračunamo glede na trenutne cene je razmerje v ceni energije samo še 0,703, kar pomeni, da nas energija 1l bencina v obliki plina stane skoraj 1 EUR (0,988 EUR).Upoštevajmo še strošek caa. 3EUR/100km za: amortizacijo sistema, dodatne stroške (letni servis + tehnični) in porabo bencina za zagon. Upoštevamo, da nas energija 1l bencina v obliki plina nominalno stane za 0,418 EUR manj, torej da pokrijemo investicijo in dodatne stroške v višini 3 EUR moramo imeti porabo nekje 7,17l/100km. To je prag rentabilnosti ob predpost

  • stopnja_17 11:27 31.januar 2012.

    Kar se tiče plina, imaš dve vrste sistemov. Plin ki prihaja v plinasto stanje in plin ki prihaja v tekoče stanje v motor. Pri plinastem je res to da imaš cca. 15% moči manj in ga moraš servisirat, pri tekoči ...prikaži več fazi pa ni servisiranja in se plin vbrizgava pri temp. -40 stopinj, hkrati hladi motor, boljše podmazovanje in cca. 10-15 % več moči. Sistem pa se imenuje Vialle. Stvar je preizušena in je top izdelek na trgu, sistem je Nizozemski.

  • Aleander 12:18 30.januar 2012.

    Komentarji so očitno omejeni; hotel sem vam pokazati še končni rezultat mojih težav: http://www.youtube.com/watch?v=pXpHQ8H1_tMČe je končni rezultat težav povezan s plinom ali ne pa ne bom nikoli izvedel. Vem pa, da nikdar več ne grem na ...prikaži več plin ali kakršnokoli drugo sistemsko predelavo.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.