Obstaja realno tveganje, da projekt do konca prihodnjega leta ne bo dokončan, ker izvajalec še ni izbran. Najprej je treba razpis objaviti, upoštevati razpisne roke, pregledati prispele ponudbe, počakati, da se rešijo morebitne pritožbe (to je pri nas klasika), morebiti… ...prikaži več razpis ponoviti (to je pri nas klasika), potem se lahko še gradbena dela zvlečejo... in bmo že v letu 2027...
To je pa res. Pri nas je groza kar se tiče postopkov. Še dobro, da je Jankovič malo šerifa, da se sploh kaj naredi, ker je drugače nemogoče...eni pa sanjajo o tramvaju in ne vem še o čem. Nemogoče dokler so taki zakoni.
V ZG so se nedavno uspeli dogovorit za železniško obvoznico. https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/grad-zagreb-najavio-odlicnu-vijest-gradi-se-nova-obilaznica-za-teretni-zeljeznicki-promet-20251012
Bruhahaa, da ni izbran? Ja, uradno ni, pa koga to briga, rakija je stekla po grlu, roka je segla v roko, kuverte so zamenjale žepe, ostalo so formalnosti.
Končno se dela nekaj konkretnega,ne pa samo flikanje cest.Na rudniku že en mesec obnavljajo 200m ceste in robnikov,se prav vidi kako se delavci dolgočasijo,ampak šiht imajo pa plačan.
Eno križišče bodo zrihtali. Ampak kompletna prenova okolice ŽP bo na koncu prometne razmere poslabšala, ne izboljšala. Zato ker bodo novi bloki in stolpnice za sabo potegnili precej več dodatnega prometa. V LJ je glavni problem slab javni mestni prevoz… ...prikaži več in cel ta projekt zanj ne bo naredil nič. Nikakršne vizije za nekaj hitrejšega od zelencev, ki se ne bi ustavljalo v vsakem križišču.
Pope, točno tako. Ista pizdarija bo na poljanah, ko bodo porusili bivso snago in ostale objekte ob povsetovi, postavili pa milijon blokov s socialnimi stanovanji. Ob tem, da povsetova ze zdaj vse stoji, ker so povsod sama ozka grla. Mogoce… ...prikaži več pa zorangutan racuna, da socialci ne bodo imeli avtomobilov.
Urbanizem in načrtovanje, še posebno za prenovo kritične infrastrukture, ni problem le v Ljubljani. Večina ljudi je pač naravnana tako, da bi vsi imeli vse, novo, moderno in sploh in oh, ampak pod pogojem, da pri tem naša lastnina in… ...prikaži več dnevne navade ne bi trpele niti za procent, sekundo... Žal pa pri teh stvareh čudeži ne obstajajo, obstaja pa oprimalno načrtovanje in še bolj pomebno, optimalna realizacija na vseh nivojih, pri vseh deležnikih in seveda potrpljenje, tu se skrivajo največje težave.
Pohvalno, sicer samo gradijo nove stolpnice, na dostop pa pozabljajo. Končno so se spravili k dejanskim problemom, ki povzročajo slabo voljo. Če povečaš število ljudi na nekem območju, je seveda potrebno urediti tudi ustrezen dostop in to bi morali storiti… ...prikaži več povsod, kjer se gradi, ne pa fa se dušimo v zastojih.
Ni pohvalno, za koga se gradijo ti novi večstanovanjski objekti, si se kdaj vprašal, ker Slovencev nas je vedno manj, pritepencev pa pač nočemo, samo kaj, ko nas nihče ne vpraša...
Za koga se gradijo je drugo vprašanje in glede odgovora se verjetno popolnoma strinjava. Je pa dejstvo, da je promet vsako leto slabše urejen in morda bo to križišče vsaj malo omililo zastoje. Sicer problem ni velikost križišča, ampak to,… ...prikaži več da se cesta takoj za križiščem spremeni iz dvopasovnice v enopasovnico in posledično nastane zastoj, tako da sem malo skeptičen, ampak pustimo se presenetiti...
Očitno ne razumeš, več ljudi, več prometa. Ljubljana, ki leži v kotlini, tega ne rabi... Zelene površine izginjajo, dušimo se v prometu, Ljubljana dejansko postaja plinska celica.
Novinar in vsi ostali JEBA vas Ortoo bar da vas jeba ! Podvoz je pri tovarni Zmaj in Ljubljančani ga poznajo pod tem imenom !! PRITEPENCI ne spreminjajte toponimov Ljubljane !
Ne razumem vse bo razlastninil, da bi pa ponudil ta pravo ceno za to pa ne. ONI (podkupljeni) so to ocenili, sramota, da je to sploh možno v kvazi demokraciji
Marsikdo si za tisto ocenjeno 'vrednost' ne bo mogel v Ljubljani kupiti ničesar, niti kaj podobnega, pa čeprav starega. Pošten dogovor bi bil, meter za meter in to nekje na podobni lokaciji in v podobno urejeni stavbi - če tega… ...prikaži večga ni , pa boljša stavba. Selitev je namreč v interesu mesta in ne tistih stanovalcev. Sicer pa se šerifu fučka za plebs. Pomembno je, da so z njim zadovoljni njegovi 'nadmudrivaški zemljaci'.
Bravo Zoki CAR! Končno en župan, ki bo porušil to cigansko naselje tam in uredil okolico in ceste kar bi morali narediti že 30 let nazaj, ampak so bili sami nesposobni župani/je...
Janez, domorodci v Lj drugace gledamo na to. Vidimo, kako nam mesto izginja zaradi milijona pritepencev, ki jih hoce zorangutan natrpat v nase mesto. Ljubljana je bila se pred 30, 40 leti prijetno mesto, kjer si lahko hitro in brez… ...prikaži več tezav prisel z enega konca na drugega. Pa ne po obvoznici. Zdaj je to nemogoče.
Vse skupaj eno veliko sranje. Vkopali bi železniško progo, center pa uredili tako kot se spodobi! Projekt je bil v samem začetku zavožen! Torej gre za fikanje flik!
poglobitev železnice skozi center LJ, cca 1km bi po skromnih ocenah stala min. 1 miljarno ojrov... in če bi danes začeli s tem projektom, nebi bil končan v 10ih letih...
Obstaja realno tveganje, da projekt do konca prihodnjega leta ne bo dokončan, ker izvajalec še ni izbran. Najprej je treba razpis objaviti, upoštevati razpisne roke, pregledati prispele ponudbe, počakati, da se rešijo morebitne pritožbe (to je pri nas klasika), morebiti… ...prikaži več razpis ponoviti (to je pri nas klasika), potem se lahko še gradbena dela zvlečejo... in bmo že v letu 2027...
Spet bo nekdo imel usta do ušes razen Jankoviča.
To je pa res. Pri nas je groza kar se tiče postopkov. Še dobro, da je Jankovič malo šerifa, da se sploh kaj naredi, ker je drugače nemogoče...eni pa sanjajo o tramvaju in ne vem še o čem. Nemogoče dokler so taki zakoni.
V ZG so se nedavno uspeli dogovorit za železniško obvoznico. https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/grad-zagreb-najavio-odlicnu-vijest-gradi-se-nova-obilaznica-za-teretni-zeljeznicki-promet-20251012
Bruhahaa, da ni izbran? Ja, uradno ni, pa koga to briga, rakija je stekla po grlu, roka je segla v roko, kuverte so zamenjale žepe, ostalo so formalnosti.
Razlastninjenje? Še dobro, da nimate romorodcev tam!
Saj bodo zavijali bakrenoljubci priložnost in začeli s skovotanjem!
Moreti so, pizdun pritepen, bili prvi domorodci , pa Jeraki , pa , Polšaki , pa Jani , frizer Bevčič , pekarna
Končno se dela nekaj konkretnega,ne pa samo flikanje cest.Na rudniku že en mesec obnavljajo 200m ceste in robnikov,se prav vidi kako se delavci dolgočasijo,ampak šiht imajo pa plačan.
Eno križišče bodo zrihtali. Ampak kompletna prenova okolice ŽP bo na koncu prometne razmere poslabšala, ne izboljšala. Zato ker bodo novi bloki in stolpnice za sabo potegnili precej več dodatnega prometa. V LJ je glavni problem slab javni mestni prevoz… ...prikaži več in cel ta projekt zanj ne bo naredil nič. Nikakršne vizije za nekaj hitrejšega od zelencev, ki se ne bi ustavljalo v vsakem križišču.
Pope, točno tako. Ista pizdarija bo na poljanah, ko bodo porusili bivso snago in ostale objekte ob povsetovi, postavili pa milijon blokov s socialnimi stanovanji. Ob tem, da povsetova ze zdaj vse stoji, ker so povsod sama ozka grla. Mogoce… ...prikaži več pa zorangutan racuna, da socialci ne bodo imeli avtomobilov.
Opankar mora odit...
Ti v svojo hribovsko kmetijo , no pa ne samo ti , pa bp v LJ ljubi mir !
Ti pizdun mene iz moje Ljubljane ne boš podil prav nikamor.
Urbanizem in načrtovanje, še posebno za prenovo kritične infrastrukture, ni problem le v Ljubljani. Večina ljudi je pač naravnana tako, da bi vsi imeli vse, novo, moderno in sploh in oh, ampak pod pogojem, da pri tem naša lastnina in… ...prikaži več dnevne navade ne bi trpele niti za procent, sekundo... Žal pa pri teh stvareh čudeži ne obstajajo, obstaja pa oprimalno načrtovanje in še bolj pomebno, optimalna realizacija na vseh nivojih, pri vseh deležnikih in seveda potrpljenje, tu se skrivajo največje težave.
Pohvalno, sicer samo gradijo nove stolpnice, na dostop pa pozabljajo. Končno so se spravili k dejanskim problemom, ki povzročajo slabo voljo. Če povečaš število ljudi na nekem območju, je seveda potrebno urediti tudi ustrezen dostop in to bi morali storiti… ...prikaži več povsod, kjer se gradi, ne pa fa se dušimo v zastojih.
Ta del je največja brazgotina ljubljane. Kot da si prišel v najbolj zanikrno, zaostalo mesto.
Ni pohvalno, za koga se gradijo ti novi večstanovanjski objekti, si se kdaj vprašal, ker Slovencev nas je vedno manj, pritepencev pa pač nočemo, samo kaj, ko nas nihče ne vpraša...
Za koga se gradijo je drugo vprašanje in glede odgovora se verjetno popolnoma strinjava. Je pa dejstvo, da je promet vsako leto slabše urejen in morda bo to križišče vsaj malo omililo zastoje. Sicer problem ni velikost križišča, ampak to,… ...prikaži več da se cesta takoj za križiščem spremeni iz dvopasovnice v enopasovnico in posledično nastane zastoj, tako da sem malo skeptičen, ampak pustimo se presenetiti...
Očitno ne razumeš, več ljudi, več prometa. Ljubljana, ki leži v kotlini, tega ne rabi... Zelene površine izginjajo, dušimo se v prometu, Ljubljana dejansko postaja plinska celica.
@mateja 👏👏👏
Novinar in vsi ostali JEBA vas Ortoo bar da vas jeba ! Podvoz je pri tovarni Zmaj in Ljubljančani ga poznajo pod tem imenom !! PRITEPENCI ne spreminjajte toponimov Ljubljane !
Bi pa opanković najraje vse izselil,in naselil svoje zemljake,naredite mi to zemljo srbsko
Evo to smo dosegl. Čefur meče Slovence na cesto v glavnem slovenskem mestu!
Ne razumem vse bo razlastninil, da bi pa ponudil ta pravo ceno za to pa ne. ONI (podkupljeni) so to ocenili, sramota, da je to sploh možno v kvazi demokraciji
Zoki misli, da je rimski cesar Neron in vlada Emoni! Naj spola v srbovijo......
Bravo Jankovič! Ta podvoz je treba uredit, ker je sramota mestu. Še grafitarje je treba zjebat, pa bo.
Pizda si grd!!!
Kaj bravo, koliko bo dal iz svojega žepa zraven.? Nič. Koliko pa v svoj žep.? Veliko.
Marsikdo si za tisto ocenjeno 'vrednost' ne bo mogel v Ljubljani kupiti ničesar, niti kaj podobnega, pa čeprav starega. Pošten dogovor bi bil, meter za meter in to nekje na podobni lokaciji in v podobno urejeni stavbi - če tega… ...prikaži večga ni , pa boljša stavba. Selitev je namreč v interesu mesta in ne tistih stanovalcev. Sicer pa se šerifu fučka za plebs. Pomembno je, da so z njim zadovoljni njegovi 'nadmudrivaški zemljaci'.
Tiste bajte so stare 100 let..nevzdrvano.. zapuščeno..karkoli bo Zoran ponudil lahko so veseli..lahko rečejo samo hvala Zoki
Še vodmat bo zjebal : (
Bravo Zoki CAR! Končno en župan, ki bo porušil to cigansko naselje tam in uredil okolico in ceste kar bi morali narediti že 30 let nazaj, ampak so bili sami nesposobni župani/je...
Glede na tvoj vzdevek sem prepričana, da si čefur. Ti o ciganih pač nimaš pravice razglabljati. Ne v Sloveniji.
Janez, domorodci v Lj drugace gledamo na to. Vidimo, kako nam mesto izginja zaradi milijona pritepencev, ki jih hoce zorangutan natrpat v nase mesto. Ljubljana je bila se pred 30, 40 leti prijetno mesto, kjer si lahko hitro in brez… ...prikaži več tezav prisel z enega konca na drugega. Pa ne po obvoznici. Zdaj je to nemogoče.
Vse skupaj eno veliko sranje. Vkopali bi železniško progo, center pa uredili tako kot se spodobi! Projekt je bil v samem začetku zavožen! Torej gre za fikanje flik!
poglobitev železnice skozi center LJ, cca 1km bi po skromnih ocenah stala min. 1 miljarno ojrov... in če bi danes začeli s tem projektom, nebi bil končan v 10ih letih...
Če bi delali DARSovi izvajalci prav gotovo, če pa župankovićevi pa da ne govorimo. V večini normalnih držav to ni nikakršna težava.