Problem je v tem da ti vsilijo kompresor in tisto lepilo. Sam sem hotel dati v prostor kjer je kompresor rezervno zimsko gumo, ker je prostora dovolj, pa moraš kupiti še dvigalko, ključ za odvit kolesa, pa je pri moji… ...prikaži več kišti ki ima poseben nastavek 450€
Predrtje je redko?! Odvisno kakšno srečo imaš in koliko dnevne kilometrine. Pa tudi široke pnevmatike več sranja najdejo. Sam sem si kupil komplet za krpanje kakršnega je pred tem moj vulkanizer uporabil in ponucal že dve krpi. Zelo dobra naložba!
Jaz se čudim in smejim. V svojem starem avtu imam rezervno gumo na železnem platišču, največjih homoloziranih dimenzij. Običajno so bile plastične gume do 80 kM/h(za karjolo). Je kar težka, ko sem jo potreboval.
Sem šofer stare šole in kljub tistim zgoraj naštetim pomankljivostim , prisegam na rezervno kolo.
Problem je v tem da ti vsilijo kompresor in tisto lepilo. Sam sem hotel dati v prostor kjer je kompresor rezervno zimsko gumo, ker je prostora dovolj, pa moraš kupiti še dvigalko, ključ za odvit kolesa, pa je pri moji… ...prikaži več kišti ki ima poseben nastavek 450€
Predrtje je redko?! Odvisno kakšno srečo imaš in koliko dnevne kilometrine. Pa tudi široke pnevmatike več sranja najdejo. Sam sem si kupil komplet za krpanje kakršnega je pred tem moj vulkanizer uporabil in ponucal že dve krpi. Zelo dobra naložba!
Jaz se čudim in smejim. V svojem starem avtu imam rezervno gumo na železnem platišču, največjih homoloziranih dimenzij. Običajno so bile plastične gume do 80 kM/h(za karjolo). Je kar težka, ko sem jo potreboval.
Das 10€ po gumi vec in mas samozalivne gume in resen problem. Investicija povrnjena takoj.