Avto
22729 ogledov

Slovenski guru e-vozil o tem, česa prodajalci kupcem avtov ne povedo

Komentarjev 11
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Avatar karjola
    karjola 08:56 02.april 2018.

    e avtomobili imajo 400 voltne baterije, zmogljivejše celo več. in že od edisona naprej je znano da je enosmerna precej bolj nevarna od izmenične. in že ko je toliko pameten naj pove kako se tak avto pogasi. in ja, polnjenje ...prikaži več baterij je problem št. 1.

    • oneh 09:30 02.april 2018.

      No ja, nekateri pišejo tudi neumnosti, le da pišejo. Resnica je, da je izmenični tok veliko nevarnejši kot enosmerni. Imaš pa v električnem avtu 400 V, pri bencinskem pa nekaj 1000 V, za iskro na svečkah. Kako pa pogasiš bencinski ...prikaži veči motor, ko se ti vžge? Z gasilnim aparatom, če je kje v bližini, drugače pač počakaš, da neha goreti. No, električnega enako. Pa bencin je eksploziven, elektrika pa to ni.

    • Snežinko 09:56 02.april 2018.

      Joj, oneh, ne piši traparij! Iz tvojega pisanja se vidi, da nimaš blage veze o elektriki, pa si vseeno pameten! Če te strese AC ga potencialno lahko spustiš, pri DC pa ni variante, da boš spustil ko te enkrat drži. ...prikaži več To vojno so imeli v USA sto let nazaj, točno zaradi tega je zmagal AC. Da nimaš blage veze potrjuje tudi tvoje flancanje okoli avtomobilske iskre. Ta iskra nima "nekaj 1000V" ampak kar tam pre 20.000V, vendar je manj nevarna kot 9V baterija, ker ni TOKA! Važna je skupna energija!

    • zdrej 12:01 02.april 2018.

      Zanimivo, kaki komentarji. A ni AC zmagal zaradi lažjega prenosa same energije in pretvorb? Da sam motor na fosilna goriva lahko brez problema pogasiš sam, električne baterije pa ni enostavno pogasiti. To so izkušnje iz sosednjih držav. To je tudi ...prikaži več del, ki me je v članku zmotil. Mogoče bi morale električne baterije imeti port za hitro praznjenje baterij, preko katerega bi baterije v nekaj 10 minutah lahko izpraznil pod nevarno stopnjo. No vsaj tiste nepoškodovane dele baterije.

    • oneh 16:48 02.april 2018.

      Po predpisih se smatra za nenevarno 50 V AC in 125 V DC. Verjetno je več manj nevarno. AC ti povzroči mišične krče in srčno aritmijo saj hoče krčiti mišice (Srce je tudi mišica) s 50 Hz. Zardi krčev živce ...prikaži več ne moreš spustiti. Enosmerni tok povzroča segrevanje in elektrolizo vode v celicah. Zato povzroča opekline. Ker ne povzroča krčev, žico lahko spustiš. 20.000 pa nikakor ni nekaj 1000, zato je vsak komentar odveč. Če se prepiraš s "strokovnjakom" neodvisni opazovalec ne loči med enim in drugim.

  • matermila 07:53 02.april 2018.

    Potem se vprašamo, zakaj jo imamo in za kaj so porabili davkoplačevalski denar in evropska sredstva. Polnilnica tudi ni narejena po standardu, saj je standard polnjenja 700 barov, ta polnilnica pa polni s 300 bari. S tem v zvezi,pa bi ...prikaži veči morali poiskati krivca(nekdo je več kot očitno nekaj zašuštral)in ga malo povprašati po zdravju.

  • McClain 10:01 02.april 2018.

    kar soliden članek, predvsem tisto, da ko plačujemo v glavnem artabskim drzavam za nafto, si sami jamo kopljemo. To drži 100%, vse ostalo pa 95, tako da članek je ok.

  • alen473 07:49 03.april 2018.

    Rad bi le opozoril kakšno zavajanje naprimer se dogaja pri Renaultu. V njihovih vozilih baterije ne moreš kupiti, jo lahko zgolj najameš. enako je v primeru R Twizy. najem baterije je minimalno 50€ na mesec, kar znese 600€ letno. ker ...prikaži več baterijo zgolj najameš moraš imeti zavarovano, tako te kasko zavarovanje vozila in baterije stane cca. 350€ letno. Koliko kilometrov lahko s takšnim Twizyem 45 opraviš je seveda jasno, zeloooo malo, saj je to vozilo za po mestu na kratke razdalje. V glavnem NATEG!

  • TistoPravo 19:43 02.april 2018.

    Problem je samo, na kom visi ta razvoj...prehod iz fosilnih goriv na elektriko. Kdo mora spet plačat nove mašine, ki so za povrh še vsaj 30% dražje od identičnih vozil na fosilna goriva...ne izplača se, preprosto....pa četudi odmislimo vse preostale ...prikaži več nevarnosti. Ta iz denarnice je največja nevarnost

  • matermila 07:51 02.april 2018.

    Članek vreden branja,le nekaj mi tu ne gre:Če bi vsi polnili na DC hitrih 100 kilovatnih polnilnicah ...,vozilo bi lahko polnili na vsaki šuko vtičnici...,to mi nekako ne gre v glavo.Domača šuko vtičnica in 100 KW polnilnica.Razlika je ogromna.Doma namreč ...prikaži več nihče nima varovalke,ki bi prenesla 100 KW obremenitev.Bilo bi fajn,če bi o tem rekli povedali kako razlago.

    • Snežinko 09:58 02.april 2018.

      Slabo bereš. LAHKO polniš na domači šuko vtičnici, LAHKO pa na hitri 100kW, ampak to ni doma. Lepo piše, da doma polniš ČEZ NOČ! To pa ni ravno "hitro", ane?

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.