Namesto domačih zabušantov raje pripeljimo kitajce, pa bo vse narejeno v pol leta! Vsem, ki se bodo neupravičeno pritoževali in s tem zavlačevali delo, pa nabit več 10 milijonske kazni in vodilne v zapor! Tudi za tiste, ki bodo zavlačevali… ...prikaži več pritožbene postopke dlje kot 1 mesec naj to velja!
Fejstdogaja zato, ker bi davkoplačevalce stali bistveno manj, kot "domači". In, če misliš, da od teh kdo plačuje državi 20 odstotkov davkov na dobiček, živiš na Luni. Pa tudi od slavnega nacionalnega interesa ne tako daleč nazaj se nisi naučil… ...prikaži več nič in se očitno ne boš nikoli. Pa plačuj.
Povprečna cena novogradnje AC v Sloveniji je okrog 9 mio po km, v Skandinaviji 6 mio po km. Za slabih 5 km OBNOVE bo DARS plačal 44 mio, brez aneksov! Računajte!
Naklonsky, brez veze je vsako računanje. Bistveno je, da ni Janša,. Saj se bo hitro oglasil poveličevalec Hitlerja in nacističnih zločinov, lažni levičar Ender in ti bo vse pojasnil.
Pri tej širini zoženih pasov bi pri normalnih voznikih moral promet teči skoraj nemoteno. Če DARS ne bo nametal tabel za pretirane omejitve in prestrašil tujcev ter bo po drugi strani nekdo skrbel, da bo varnostna razdalja primerna hitrosti skozi zaporo.
Nikjer na svetu se gradnja cest ne odvija tako počasi kot pri nas, npr. Linhartovo v Ljubljani delajo že 3 (tri) leta in še ni gotova, to je samo 1 km. Če so delali 1 km 3 leta, koliko bo… ...prikaži več šele avtocesta, ki ima več 10 km. Sicer pa noben se ne oglasi, zato je vseeno, tudi če ne končajo, a ne...
Slovenija dobiva sistem za množično obveščanje in alarmiranje po javnih mobilnih omrežjih SI-Alarm. Namenjen je hitremu in učinkovitemu pošiljanju nujnih informacij na določenem geografskem območju v primeru naravnih in drugih nesreč. Pomagal bo tudi pri iskanju pogrešanih oseb. Prvo javno… ...prikaži več testiranje sistema bo potekalo v soboto ob 12. uri.Povedali bodo tudi kdaj bo vojna in koliko časa boste čakali v koloni
"Po študijah DARS-a je pretočnost prometa ob nižji hitrosti večja" To je tko,kot če bi bila v Lidlu gužva na vseh 4 blagajnah in bi tri zaprli,saj po Darsovem bi potem potekalo hitreje???????
Ne vem zakaj se toliko straši. Po študijah DARS-a je pretočnost prometa ob nižji hitrosti večja. Zato ne bi smelo biti nobenih razlik od dosedanje pretočnosti. Kljub velikemu številu tranzita turistov po naših cestah, so celo poletje bila gradbišča na… ...prikaži več več daljših avtocestnih odsekih. Zaradi omejitve hitrosti na na 60, je bil en pas za voznike, ki se omejitev držijo in en pa za vse ostale, ki omejitev hitrosti ne upoštevajo (večina). Torej ni razloga za paniko po njihovih študijah.
Namesto domačih zabušantov raje pripeljimo kitajce, pa bo vse narejeno v pol leta! Vsem, ki se bodo neupravičeno pritoževali in s tem zavlačevali delo, pa nabit več 10 milijonske kazni in vodilne v zapor! Tudi za tiste, ki bodo zavlačevali… ...prikaži več pritožbene postopke dlje kot 1 mesec naj to velja!
In zakaj bi Kitajci služili z našimi cestami?
Fejstdogaja zato, ker bi davkoplačevalce stali bistveno manj, kot "domači". In, če misliš, da od teh kdo plačuje državi 20 odstotkov davkov na dobiček, živiš na Luni. Pa tudi od slavnega nacionalnega interesa ne tako daleč nazaj se nisi naučil… ...prikaži več nič in se očitno ne boš nikoli. Pa plačuj.
Povprečna cena novogradnje AC v Sloveniji je okrog 9 mio po km, v Skandinaviji 6 mio po km. Za slabih 5 km OBNOVE bo DARS plačal 44 mio, brez aneksov! Računajte!
Naklonsky, brez veze je vsako računanje. Bistveno je, da ni Janša,. Saj se bo hitro oglasil poveličevalec Hitlerja in nacističnih zločinov, lažni levičar Ender in ti bo vse pojasnil.
Pri tej širini zoženih pasov bi pri normalnih voznikih moral promet teči skoraj nemoteno. Če DARS ne bo nametal tabel za pretirane omejitve in prestrašil tujcev ter bo po drugi strani nekdo skrbel, da bo varnostna razdalja primerna hitrosti skozi zaporo.
Nikjer na svetu se gradnja cest ne odvija tako počasi kot pri nas, npr. Linhartovo v Ljubljani delajo že 3 (tri) leta in še ni gotova, to je samo 1 km. Če so delali 1 km 3 leta, koliko bo… ...prikaži več šele avtocesta, ki ima več 10 km. Sicer pa noben se ne oglasi, zato je vseeno, tudi če ne končajo, a ne...
Pohitite ker na tem odseku zna biti zelo huda zima, burja, nanosi snega ITD.
Slovenija dobiva sistem za množično obveščanje in alarmiranje po javnih mobilnih omrežjih SI-Alarm. Namenjen je hitremu in učinkovitemu pošiljanju nujnih informacij na določenem geografskem območju v primeru naravnih in drugih nesreč. Pomagal bo tudi pri iskanju pogrešanih oseb. Prvo javno… ...prikaži več testiranje sistema bo potekalo v soboto ob 12. uri.Povedali bodo tudi kdaj bo vojna in koliko časa boste čakali v koloni
Ha-ha-ha
Kaj to je kot "Panik" stikalo v bloku?
"Po študijah DARS-a je pretočnost prometa ob nižji hitrosti večja" To je tko,kot če bi bila v Lidlu gužva na vseh 4 blagajnah in bi tri zaprli,saj po Darsovem bi potem potekalo hitreje???????
Sploh so pa začetek prestavili za nedoločen čas, tko, da žurnalovci niste ažurni v nobenem primeru!!
Ne vem zakaj se toliko straši. Po študijah DARS-a je pretočnost prometa ob nižji hitrosti večja. Zato ne bi smelo biti nobenih razlik od dosedanje pretočnosti. Kljub velikemu številu tranzita turistov po naših cestah, so celo poletje bila gradbišča na… ...prikaži več več daljših avtocestnih odsekih. Zaradi omejitve hitrosti na na 60, je bil en pas za voznike, ki se omejitev držijo in en pa za vse ostale, ki omejitev hitrosti ne upoštevajo (večina). Torej ni razloga za paniko po njihovih študijah.
Mogoče se kdo strina z mano ali pa ga resnica zaboli