Avto
13924 ogledov

Testa pod Trojanami konec, a merili bodo še naprej

Komentarjev 15
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Avatar omega_v6
    omega_v6 18:15 06.september 2017.

    Kdaj boste razumeli,da našim vladajočim sploh ni za naša življenja!! Njim je le do tega,da napolnijo blagajno saj je zelo teško krasti iz prazne blagajne!! Če bi bi jim bilo do državljanov bi popravili ceste ne pa da denar od ...prikaži več cestnin konča v žepih posameznikov!! Smo ena najbolj skorumpiranih držav se pa smatramo za demokracijo!?

    • Avatar Leon
      Leon 19:03 06.september 2017.

      Podpišem ! Resnično je edini namen kaznovalna politika !

    • Avatar omega_v6
      omega_v6 23:03 06.september 2017.

      Drži!

    • zdrej 15:20 11.september 2017.

      Torej mi potem razloži, zakaj lahko peljemo mimo radarja 140kmh z nobeno nevarnostjo, da dobim kazen, če so radarji za pobiranje denarja? Da ti namignem, hitrost mimo radarja pri omejitvi 130kmh je še lahko nekaj večja. Mislim tega mnenja ne ...prikaži več razumem. Ali si divjak, pa velikokrat plačaš (hvala ti, da na ta način polniš državni proračun) ali si pa nekdo, ki nima pojma in samo laja (tako kot so za MB radarje lajali tisti, ki maribor obiščejo do 2x letno).

  • miki1234 08:30 06.september 2017.

    Same laži o tem, da je zaradi radarjev manj nesreč in manj zastojev. Edini namen je kasiranje in ne varnost v prometu.

  • mucek4 11:25 06.september 2017.

    Avstrijciimajo sekcijsko merjenje skoraj na vseh deloviščih. 60km/h in section control. Ga ni junaka, ki bi šel hitreje.

    • jakec1575 18:35 06.september 2017.

      Je. Janez Slovenec novak

    • Skippy 18:36 06.september 2017.

      Večina delovišč v Avstriji ima omejitev vsaj 80 km/h, imaš pa tudi višja. 60 km/h so predvsem na mestnih deloviščih na Dunaju.

    • Avatar Leon
      Leon 19:07 06.september 2017.

      To pomeni,da imajo v Avstriji državne organe ,katerim državljani zaupajo in jih spoštujejo ! In smo spet na začetku pri slovenski Agility politiki !

    • blueone 21:11 06.september 2017.

      Na mestnih deloviščih pri nas je 40km/h omejitev, dobil domov položnico, da sem peljal 49km/h, pa še to delovišče je bil samo en stebriček na bankini...res mi je blo čudno, ne vem a je bil kar tako postavljen

    • mucek4 08:15 07.september 2017.

      60km/h, avtocesta Dunaj - Graz. Imam slike, če kdo ne verjame.

  • Snežinko 12:44 06.september 2017.

    Mogoče me spomin daje, ampak nesreč na tem sektorju niti prej ni bilo veliko. Največ jih je na štajerskem koncu - tja bi morali postaviti tole testno zadevo. Tu, kot je je pa res bolj kot ne namenjena kasiranju... Poleg ...prikaži več tega je pa postavitev samo na enem odseku toliko kot nič. Kot da bi v celem bauhausu postavil eno samo kamero za nadzor kraje...

    • Skippy 18:37 06.september 2017.

      Veliko več zastojev je letos bilo na drugih odsekih kot na štajerskem koncu.

    • zdrej 08:05 11.september 2017.

      Zdaj ob tvojem komentarju me muči več zadev. Prvič) A niso Trojane meja med Štajersko in Notranjsko? Torej bo lahko rekli da je Štajerska avtocesta? Dugič) Ko sem hodil v LJ, smo pred Domžalami zaradi nesreč stali skoraj vsako vožnjo. ...prikaži več. Ne vem, kolikor lahko izjaviš tako trditev. Stvar je v tem, da bi marsikdo rad vozil prehitro. NE bo vsak tak naredil nesreče, bo pa vsak tak, ki bo naredil nesrečo, povzročil (povdarek na) hudo prometno nesrečo. In to škodi statistiki umrlih.

    • zdrej 08:09 11.september 2017.

      Tu vidim rešitev vpeljevanja sekcijskih meritev, saj umirijo promet v določenem področju napram radarjem, ki delujejo točkovno. Pomeni, da če boš prekoračil omejitev + razliko in potem umiril, ni kazni. Pri radarjih pa, če imaš v tisti točki preveč, kazen. ...prikaži več Potem so pa nenadna zaviranja itd. Sekcijska meritev brez kazni pa je zgolj informativna storitev. Torej kazni ti umirijo promet. In naprave niso nastavljene inkasantsko, ker potem bi sam že nabral nekaj kazni, pa še jih iz avtomatike ni bilo.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.