Slovenija
10 ogledov

"To pomeni razpad šolstva"

Komentarjev 7
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • mirac 21:41 23.december 2013.

    Neumnost. A sploh spremljaš otroke pri predmetih in snovi, ki jo morajo znati. Priznam, da je bilo pred 30 leti manj snovi. Sicer pa zakaj imajo otroci danes nivojski pa ne vem kakšen pouk še, ko se npr. 15 otrok ...prikaži več deli na dve skupini ... zato, da sta na šoli po 2 učiteljici tujega jezika, 2 matematičarki, 2 slavistki ... Ne verjamem, če zato več vedo, samo več učiteljev je lahko zaposlenih. Groza.

  • mirac 21:39 23.december 2013.

    Kako, da nacionalno preverjanje nič ne pomeni. Tudi jaz sem tako mislila, dokler ni bil sin pred vstopom v srednjo šolo. Ker se jih je vpisalo preveč, bi bil eden izmed kriterijev za izbor tudi rezultati NPZ. Toliko o tem. ...prikaži več Sicer pa, če se že morajo pisati NPZ-ji, pa naj potem pokažejo še rezultate - javno. Pri nas pa se vsi bojijo take ali drugačne javne razgrnitve. Zakaj? Česa se bojijo. Da pa osnovne šole preveč obremenjujejo otroke, pa tako vemo starši, ko se iz leta v leto bolj trudimo pomagati otrokom, da pridejo naprej. Zakaj morajo učenci v 5.razredu tako podrobno znati družbo, ko pa vemo, da v srednji šoli štartajo manj podrobno. Pa še pri katerem predmetu bi se kaj našlo.

  • brencl 21:28 23.december 2013.

    Otroci niso utrujeni zaradi redne šolske dejavnosti in snovi, za katero lahko rečemo, da ni toliko obsežna, kot je bila prej, pač pa so utrujeni zaradi ambicij staršenv po vključevanju v obšolske in izvenšolske dejavnosti na željo staršev po tekmovalnosti ...prikaži več ali pa domačem miru in udobju pred mularijo!

  • brencl 21:24 23.december 2013.

    Razpad šolstva se je pričel že davno, ko so raznorazni globokoumi dibidusi proglasili pod krinko enakosti tekmovalnost za nekaj slabega, ko so pričeli "uboge revčke" zagovarjati, da je učna snov zanje pretežka in preobsežna, ko so zbili avtoriteto učnega kadra ...prikaži več takorekoč na nulo, ko so mulariji uzakonili pravice, obveznosti pa so ostale nekje v megli, ko se mora učni kader do neskončnosti opravičevati zaradi podeljevanja negativnih ocen oz. kar je še slabše - razred mora!!! izdelati vsak za vsako ceno, ... .ZARES POTREBUJEMO KORENITO ŠOLSKO REFORMO IN IZBRIS ZAGOVARJANJE NEKE KVAZIENAKOSTI, ki bo določene stvari znova utirila v normalne okvirje, kakršni veljajo povsod v razvitem svetu in znova vzpodbudila tekmovalnost tako med šolami, kot tudi med učenci, dijaki in študenti.

  • 4d5eccf93739c6305aaf8969a682cc57e1fd7395 20:05 23.december 2013.

    To dela ta vlada, isto kot prejšnja, zanalašč. Uničiti želijo relativno kvalitetno javno šolstvo, ki je na voljo vsem. To bazo moderne in dobre države pa želijo sesut in uvesti anglosaške nebuloze, kjer je 95% šol drek od dreka in ...prikaži več ljudje potem ne vedno niti, da je sonce zvezda in kaj je svetlobe. Žalost, sama žalost.

  • 4d5eccf93739c6305aaf8969a682cc57e1fd7395 20:05 23.december 2013.

    Jaz pa ne znam pisat, vidim hehe

  • zztop 10:16 23.december 2013.

    Z Mercem se strinjam. NPZ je ziher mimo. Uzakonili so obvezno preverjanje, ki nič ne pomeni. Pred 30 leti bi bilo to ok. Šolarji so bili drugače vzgojeni. Sedaj jih ne smejo vzgajat, ker starši takoj skačemo v zrak. V ...prikaži več šolstvu je itak večina zadev mimo z 9-letko. In človek ne more poslušat razprav o tej pametni devetletki. Otroci so v šoli eno leto prej in še več snovi so jim nagrmadili - največji kiks, gledano kronološko. Po drugi strani, učenci,če so utrujeni jim pa ni potrebno delat. Lahko se igrajo, lahk ležijo itd. Kako jih naj učitelj vzgaja, če mu ne sme nič dvakrat reč. Otrokom dajo knjižico z njihovimi pravicami in dolžnostmi. Tudi to je narobe. Najprej dolžnosti in potem iz teh dolžnosti pravicie!. Jebiga RIC je pa itak nastavljen. Pred leti 6 zaposlenih, sedaj 70 - odlično pet, cel naš šolski sistem.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.