Slovenija
6878 ogledov

Pet stvari o drugem tiru, ki jih morate vedeti pred referendumom

Komentarjev 26
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • miki1234 07:47 10.maj 2018.

    55mio.za študije... to pove vse. gnoji pokvarjeni so spet nakazovali javna sredstva v firme sorodnikov. luka koper, ki je privat podjetje naj kar sama plača za drugi tir, če ga želi, ker jaz nimam od tega nobene koristi. razen tega ...prikaži več si ne želim, da ta strošek obesijo v nove davke, kot to počnejo...

    • brencl 08:02 10.maj 2018.

      Zanimivo - kar 2 MIO za km proge. Če študije potekajo v stilu makete, koliko bo šele stala izgradnja! Bolje bi bilo, če bi izgradnjo omogočili Kitajcem - hitreje, ceneje in racionalneje bi bilo, pa še manj bi se kradlo. ...prikaži več Domači bi seveda imeli delo, le režim bi bil drug!

    • alen04 08:52 10.maj 2018.

      Za Kitajsko kvaliteto se ve, da je vprašljiva.

    • NeAnonimni 12:40 10.maj 2018.

      A slovenska kvaliteta (Poglej si gradnjo cest, avtocest, mostov, tunelov.. pa kolkrat so te nove gradnje že flikal, popravljal..) .. slabš od slovencev.. skor ne more bit narejen..

    • alen04 12:58 10.maj 2018.

      Ne anonimni, najlažje je obsoditi, potrebno je preveriti kdo je bil izvajalec omenjenih cest. Zadnja leta (LJ) videvam GP Krk iz Hrvaške, in določene gradbenike iz Bosne, tako, da ne bi bil tako prepričan na vašem mestu. Ni vse zlato ...prikaži več kar se sveti mimogrede.

  • miho 08:22 10.maj 2018.

    pa še to: spet bo skozi okno vrženih 2 mio EUR.

    • alen04 08:52 10.maj 2018.

      Le kdo je kriv za to, da bo spet šlo 2mio???

  • kapibara1 10:57 10.maj 2018.

    Nihče ni proti 2 tiru, smo pa VSI proti tako dragai in zamudji izgradnji.. !! Podjetja - 2 zapolsena- stroški pa že enormni.. a ja pa un iz Leka je umešan- DRAG-onja..

    • kapibara1 11:01 10.maj 2018.

      Turki niso dobili tunela Karavanke, pa imajo enormno pozitivne fermormanse.. pa damo Avstrijcem, da ga podaljšajo, bo ceneje najmanj 50% od koritnikov- iz naših žepov.. Lobij zapuščina zidreviĆa

  • Avatar čavez
    čavez 07:28 10.maj 2018.

    In koliko vladnih luzerjev se bo okoristilo s tem denarjem.

  • Lavdan 07:19 10.maj 2018.

    V strošek za tir bi morali všteti tudi škodo, ki jo kamioni naredijo na cesti, ker ne morejo na vlak.

    • e213b2535978aaf6e413f72233bf2dc07a5a81a8 08:00 10.maj 2018.

      Lahko gredo na vlak,samo ni interesa,saj na SŽ nekateri ljudje prejemajo provizije od cestnega lobija,da ne uredijo prevoza za kamione in,da zavirajo gradnjo 2.tira!

    • Pepe007 08:14 10.maj 2018.

      Kamioni ne bodo mogli na vlak niti po izgradnji drugega tira. Tovorni promet na avtocestah bo le neznatno manjši.

    • alen04 08:54 10.maj 2018.

      Sprejeti zakon, ki določa, da se lahko vsa tovorna vozila od vseh vstopov v Slovenijo lahko odvijajo zgolj po železnici in je rešeno. Amortizacija cest se zmanjša, izpusti CO2, zniža sre cestna taksa in ostalo. Samo nekomu mora kapnat, da ...prikaži več bi to bilo dobro za nas in naše okolje, ter železnico na koncu koncev.

    • mph 12:12 10.maj 2018.

      @alen04 s tem pa se v celoti strinjam s tabo, in to neodvisno od tega tira, kamioni, ki so samo v tranzitu čez našo državo bi morali imet prepoved vožnje po cestah. Seveda pa bi to verjetno pomenilo precejšnjo posodobitev železnic.

  • matija31 09:21 10.maj 2018.

    Ko boste odločali na referendumu to nedeljo, imejte v mislih, da govorijo o vašem denarju.

    • tomaz 11:42 10.maj 2018.

      Mitja, saj ravno zato je zakon, da ne bo šlo iz davkoplačevalskega denarja

  • lovro 11:37 10.maj 2018.

    Z JAVNIM DENARJEM JE LAHKO GRADITI TAKŠNE PROJEKTE, NAPIHOVATI RAČUNE, IN GA TROŠITI IZ DRŽAVNE MALHE V SVOJ ŽEP

  • 72dcb0a730c482d314c78f4cc176725fe8f38538 14:10 10.maj 2018.

    Avstrija pa veselo in izredno hitro gradijo tire,ki bodo lepo zaobšle Slovenijo,potem pa......

  • Pepe007 09:41 11.maj 2018.

    Praktično vsa politika nam predstavlja, da je drugi tir vseeno nujnost. Ampak kaj v resnici dobi od tega državljan RS? Kak tovornjak na avtocesti manj, ker vsi še zdaleč ne vozijo v Luko Koper, temveč je veliko prometa v smeri ...prikaži več vzhod - zahod. Za te drugi tir ne pomeni nič, tudi če to pišejo med floskulami referendumske kampanje. Po drugi strani bo drugje po državi zaradi več tovornega prometa še slabše deloval potniški železniški promet, ki je že zdaj zanič.

  • lotus 00:37 12.maj 2018.

    Ma ni problem čas,problem je u tem da se bo spet naredila svinjarija ki jo pelje Kovačič in kr neki,ma za koji k...c referendum če je to strateška investicija za državo jo je treba speljat in tukaj ni pardona komu ...prikaži več milo,komu drago,spomnite se Istrabenza,Merkatorja,Merkurja,itd,itd.pa še to bomo davkoplačevalci rešili mar ni tako

  • tomaz 11:39 10.maj 2018.

    Kovačič bi moral odgovarjati za to sramoto. Drugi tir ima gradbeno dovoljenje, narejenih je bilo preko 15km vrtin in geoloških raziskav, pridobljena so soglasja. Ne vem kaj mu je padlo na pamet o nekih alternativah, ko niti raziskav ni narejenih ...prikaži večenih in bi izgradnjo zavleklo še za nadaljnjih 9-10 let. Ne odločamo se pa na referendumu o trasi, ampak izključno o zakonu.Če zakon ne bo potrjen, tudi izgradnje tira ne bo, ker bomo lahko vozili preko Italije, ki nas z izvedbo že prehitevajo.

  • Avatar Darko Capek
    Darko Capek 07:37 10.maj 2018.

    ne grem, nazadnje ste zavajal z vprašanji, tako da mene ni, sicer pa kradete ko srake, prevaranti

    • Crowley 14:28 10.maj 2018.

      Če ne greš na referendum, je isto kot bi glasoval za tatove oz. srake.

  • li.kos 10:29 11.maj 2018.

    2 tir bi morali zgraditi bolj premišljeno, ne pa s takim metanjem denarja stran! smo proti

  • 23ad2f37766171aa38825fc71230ce1c4c61263b 09:31 10.maj 2018.

    Škoda mojega časa za take bedarije mene ne bo

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.