Avto
166 ogledov

Tudi na Žale kmalu s turbotom

Komentarjev 8
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Skippy 14:07 13.maj 2015.

    Slovenci se spet hvalimo s tem, da smo bedaki. Verjetno smo edini narod, ki mu ni jasen princip klasičnih krožišč in smo preneumni, da bi jih znali pravilno uporabljati.

  • STF 12:25 13.maj 2015.

    Men so turbo krozisca prow fajn.

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 11:55 13.maj 2015.

    Čak mal a pol so tako križišče pogruntal "naši" strokovnjaki? Zanimivo!

  • tecumseh_1975 12:16 13.maj 2015.

    itak. Saj smo glede na izkušnje država z največ vozniki ki nimajo pojma kako se obnašati v krožišču. domenavm da je tudi med prometnimi strokovnjaki kakšen tak. Lenoba ( v tem primeru nekoordiniranost ) je gonilo razvoja...

  • jakec1575 13:43 13.maj 2015.

    Jaz se ne bi hvalil s tem, da smo najbolj prodorni s turbo krizisci, ker to najvec pove o voznikih. Pa tudi drugje divjajo, ampak agresivni pa so malokje toliko kot pri nas. Če sploh kje. Kar se pa tiče ...prikaži več žal, pa verjetno res ni druge izbire, ker vsaj polovica voznikov ne koristi notranjih pasov, polovica voznikov ne ve prednostnih pravil, tretjina se jih izgubi v kroziscu in ogroza druge v kombinaciji z divjaki.. Zanimivo pa bo sedaj turbo razvrščanje in voznja v rikverc namesto se enega kroga. Pa v tomačevem so semaforji. Na žalah tudi?

  • d 19:44 13.maj 2015.

    ti si butl

  • Aleš Pevc DreamLab 21:10 13.maj 2015.

    Sam sem se v dveh dneh 3x peljal po teh dveh čudnem križišču in od tega sem 2x narobe zavil. Prehod na notranjo linijo je namreč povsem nepregledno in dosti nelogično narejen. Sicer potem z malo večje pozornosti in nekaj ...prikaži več preveč odpeljanih metrih osvojiš logiko, ampak glede na to da v BTC pride veliko nedeljskih obiskovalcev, bo to še zelo zanimivo ;)Moja ocena 6/10. Ideja je odlična, izvedba pa malce manj, ker če spregledaš table, kako to gre in nisi full pozoren za menjavo pasu, ti ni pomoči in si že izven križišča.

  • Skippy 14:08 13.maj 2015.

    Problem krožišč pri nas pa je tudi ta, da jih gradimo popolnoma drugače kot vsi ostali. Mi imamo vedno več uvozov v krožišče kot izvozov, v tujini pa ravno obratno. Kdo je potem tu nor?

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.