Res je, da imajo električni motorji morje navora in po tem prekašajo vse diezelsko gnane tovornjake. Tukaj pa se prednosti na žalost tudi končajo. Prvi problem je proizvodnja baterij, drugi in hkrati največji pa ta, da elektriko za polnjenje še… ...prikaži več vedno pridobivamo s kurjenjem različnih goriv. In ko upoštevamo izgube na omrežju in pri polnjenju baterij ugotovimo, da smo pokurili neprimerljivo več, kot z diezelskim motorjem...
Elektriko za polnjenje se da dobit tudi iz FV panelov (HE se res ne da več gradit in od VE pri nas ni sile). Res bi to delovalo najbolje če bi lahko polnil podnevi in poleti ;) ICE ima sam… ...prikaži več velike izgube. Z elektrifikacijo prevoza se očitno da zmanjšat kurjenje goriv. V določenih segmentih transporta je že motiv tudi znižanje stroškov, zlasti če veliko polniš na lastno SE ki jo dobro izkoristiš, dizel je namreč drag.
Res je, da imajo električni motorji morje navora in po tem prekašajo vse diezelsko gnane tovornjake. Tukaj pa se prednosti na žalost tudi končajo. Prvi problem je proizvodnja baterij, drugi in hkrati največji pa ta, da elektriko za polnjenje še… ...prikaži več vedno pridobivamo s kurjenjem različnih goriv. In ko upoštevamo izgube na omrežju in pri polnjenju baterij ugotovimo, da smo pokurili neprimerljivo več, kot z diezelskim motorjem...
Elektriko za polnjenje se da dobit tudi iz FV panelov (HE se res ne da več gradit in od VE pri nas ni sile). Res bi to delovalo najbolje če bi lahko polnil podnevi in poleti ;) ICE ima sam… ...prikaži več velike izgube. Z elektrifikacijo prevoza se očitno da zmanjšat kurjenje goriv. V določenih segmentih transporta je že motiv tudi znižanje stroškov, zlasti če veliko polniš na lastno SE ki jo dobro izkoristiš, dizel je namreč drag.