Avto
35 ogledov

Zaradi turbin napak vse več

Komentarjev 5
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Rdečivrag 10:30 22.februar 2014.

    Največji krivec za tako statistiko so poleg neukih kupcev verjetno Volkswagnovi TSI in TFSI motorji, saj je z njimi kljub številnim vpoklicem še vedno zelo veliko težav. Včasih je pač treba kakšno stvar malce bolj stestirati, ne pa zgolj dati ...prikaži več na trg zato, da si pač nekje prvi. Umetnost je v tem, da si prvi in da zadeva deluje.

  • Bizgec 10:42 21.februar 2014.

    Dvomim, da je problem v samih turbinah, po mojem mnenju je bolj v ljudeh, ki ne znajo pravilno uporabljati avta s turbino (torej, da ne teraš motorja do amena, ko je še mrzel in da ne ugasneš avta takoj po ...prikaži več tem, ko si vozil z visokimi obrati).

  • urkezi 21:58 21.februar 2014.

    me 1980 do 2005 je bilo vrsto avtomobilov s turbo polnilniki nekaj povsem običajnega.sam sem jih imel kar nekaj, uno turbo, lanci integrale, golf g60, audi a3, a4 cello abt in j.d. power ne boste verjeli delali so kot ...prikaži več urce pod polnim gasom.trend se vrača vonj po bencinu yeah.sedaj imam ecoboosta 251 km pa še dela.podjetja ki izvajajo raziskave pa so novodobni krivci za gospodarsko krizo.noben nebi več na tem svetu delal, vsi bi samo svetovali in raziskovali.evropa postaja druga amerika, zdaj pa hit vsi pred tv in top šop gledat pa vse pokupit :)

  • zdrej 09:43 25.februar 2014.

    Torej praviš, da imaš še novi avto. Jaz sem kio vozil do 250k km, pa je še šla kot urca, samo kaj, ko bi moral menjati pol podvozja.

  • 4krogci 10:41 21.februar 2014.

    a res? zaradi turbin več problemov? Ok turbina zahteva malo bolše vzdrževanje in je to to pri hiši 2 avta z turbino - dizel in bencinar in oba imata krepko čez 200 000km in na nobenem enega problema! Pa se ...prikaži več jih stiska tudi mrzle - za turbino je strup edino če ga tiščiš po avtocesti pol pa takoj ugasneš še preden se malo ohladi!

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.