Gorenjska
5174 ogledov

Delavski most v Kranju bo spet delno zaprt

Delavski most
Država je v preteklih letih poskrbela za popolno obnovo Delavskega mostu v Kranju. Jutri pa se bosta začeli še dve fazi obnove, ki bosta trajala predvidoma teden dni. Zaradi del bo zato spet delne zapore mostu.

Gorenjska gradbena družba, d. d., bo jutri začela z obnovo vozišča na Delavskem mostu v Kranju in priključku Labore, zato bodo tam predvidoma naslednjih šest dni med 7. in 17. uro vzpostavljene delne zapore. Podjetje je od Direkcije za infrastrukturo  dobilo dovoljenje za delno zaporno smernih pasov na odseku, dolgem dobrih 400 metrov, ter zaporo pasu za desno zavijanje na priključku Labore v dolžini 80 metrov. "V prvi fazi bosta zaprta zunanja pasova. Promet bo potekal po notranjih pasovih. Edina omejitev bo za tiste, ki se bodo pripeljali iz smeri Primskovega, v diamantnem križišču ne bodo morali zaviti v smeri Labor, tisti, ki bodo pripeljali iz smeri Orehka, pa ne bodo morali zaviti v smeri Primskovega. Za obračanje je predvideno krožišče v Bitnjah. V drugi fazi bosta zaprta notranja pasova, medtem ko bo promet potekal po zunanjih. S katero fazo bodo začeli, zaenkrat še ni znano, vse pa pozivamo, da spremljajo postavljeno prometno signalizacijo," pojasnjuje Bojan Kos s Policijske uprave Kranj.

Obnovljeni most odprli konec julija

Obnovitvena dela na Delavskem mostu, eni glavnih prometnic v Kranju, so se začela marca lani. Po prvotnem načrtu je bilo predvideno, da bodo zaključena v letu dni, a so se roki izvedbe zaradi nepredvidenih del, ki so se pojavila, podaljšali do konca julija letos. V času gradnje se je namreč pokazalo, da so nekateri deli premostitvenega objekta v slabšem stanju, kot je bilo sprva predvideno, so takrat sporočili z Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo. V času del so sanirali betonske dele objekta, celovito obnovili protikorozijske zaščite površine jeklene konstrukcije škatlastega prereza nosilca, prečnih nosilcev in konzol, zamenjali vse dilatacije, ležišča na enem stebru in očistili ostale, zamenjali asfaltno prevleko in hidroizolacijo v območju nad oporniki in sovprežne prekladne konstrukcije v celotni širini vozišča, dolžine okrog 50 metrov na vsaki strani mostu, po celotni dolžini zamenjali pločnik in kolesarko pot, jeklene varnostne ograje in dvignili ter lokalno sanirali ograje za pešce, zamenjali prečne litoželezne cevi za odvodnjavanje in sanirali cevke za pronicajočo vodo. Pogodbena vrednost del na mostu, ki jih v celoti financira direkcija, znaša slabe 3,5 milijona evrov. 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.