Gorenjska
257 ogledov

Škofjeloško ima turistu marsikaj za ponuditi

Škofja Loka
Škofjeloško je relativno nova turistična destinacija, ki povezuje štiri občine. V času epidemije so si vzeli čas za razmislek in pripravili številne novosti.

"Vsi poznajo Ljubljano in Bohinj, mi pa smo tam vmes, kamor prideš po čudovitih kolesarskih poteh, kjer okušaš čudovito lokalno hrano, kjer z rokodelci ustvarjaš svoje zgodbe in uživaš v prečudovitih razgledih. Dejansko občutiš tisto pristnost, slovenskost podeželja in to na pragu Julijskih Alp, blizu Ljubljane," je posebnosti Škofjeloškega povzel direktor Razvojne agencije Sora Gašper Kleč. Med novostmi, ki so jih pripravili za letošnjo poletno sezono, je tako izpostavil različne rokodelske in druge delavnice, vodene ture in druga doživetja.

"Pokazalo se je, da Slovenci radi raziskujemo in odkrivamo nove kotičke. To nam je v navdih za naprej. Hkrati je tudi Slovenska turistična organizacija lani, ko je bil potreben, odkrila slovenskega gosta in verjamem, da bo to negovala tudi v prihodnje. Nikoli se namreč ne sme pozabiti na domačega gosta, ki takrat, ko je treba, ponavadi vedno rešuje sezono," je med drugim povedal Kleč. Prav zato nameravajo v poletnih mesecih izvajati aktivno digitalno kampanjo za goste iz Slovenije, ob tem pa bodo vabili tudi goste iz tujine, predvsem Italije in Avstrije.

Za vse obiskovalce kot tudi domačine so izdali so destinacijski časopis, ki bo predvidoma izhajal dvakrat letno. V njem so zbrani vsi dogodki, ki se bodo na območju destinacije dogajali to poletje, ob tem pa so opisana tudi doživetja, ki si jih lahko obiskovalci rezervirajo na njihovi prenovljeni spletni strani. Poleg tega so izdali še novo mestno karto Škofje Loke ter serijo novih spominkov, ki odražajo večstoletno tradicijo rokodelstva in mojstrstva na Škofjeloškem. Med njimi so dražgoški kruhki, antistresna volna, loški klobuček in čipkasti prtiček.

V pripravi je postavitev novega, enotnega turistično-informacijskega centra za destinacijo. Pogovarjajo se tudi o sodelovanju in vsebinskem povezovanju z destinacijo Idrija in Cerkno, s katero si delijo podobne obiskovalce, ki si želijo pohodništva, kolesarjenja, doživljanja kulture in uživanja dobre hrane. Ob vsem tem pa že snujejo tudi novo turistično strategijo za obdobje do leta 2027.

 | Avtor: Peter Šalamon Peter Šalamon

Naravnanost na trajnostni turizem

Med prioritetami Razvojne agencije Sora je tudi trajnostni turizem. Tako si želijo, da bi obiskovalci kraje na njihovem koncu obiskali tudi z redno avtobusno linijo. Tako so že lani v sodelovanju z Arrivo Slovenija vzpostavili povezavo Škofja Loka - Soriška planina - Bohinj. »Vozni redi so narejeni tako, da omogočajo tudi prevoz iz Ljubljane, s prestopom v Škofji Loki. Linija zaenkrat obratuje samo ob sobotah, nedeljah in praznikih, prva vožnja pa bo 25. junija. Lani smo bili z zasedenostjo avtobusov relativno zadovoljni. Že v letošnji sezoni pa bomo mogoče že uspeli avtobs opremiti tudi s prtljažnim prostorom, v katerem bi lahko omogočili prevoz do 7 koles,« je povedal Matjaž Pretnar iz Arriva Slovenija.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.