Začel se bo 14. oglaševalski festival Zlati boben, na katerem se bodo za nagrade potegovala 3104 dela iz 39 držav. Sam festival pa bo tudi v znamenju Avstrije.
Festival bo potekal vse do 19. oktobra, ko se bo za nagrade Zlatega bobna in uvrstitev za
tekmovanje The Cup potegovalo 2628 del, 230 del za nagrade Piran Portorož Advertising Award
in 246 del za nagrado za najboljšo fotografijo.
Največ del iz Romunije
|
Festival v znamenju Avstrije
Festival bo potekal pod geslom Onkraj obzorij, tako z idejo kot tudi z oglaševalskimi sredstvi pa bo kreativno najbolj v ospredju nacionalna zabava Avstrije, ki jo bo v sredo pripravila avstrijsko-slovenska agencija Strobl+Strobl Advertising. Linški oglaševalci so v ta namen 70 let stari bivalni prikolici nadeli nov kreativni videz. "Kot glavno vizualno podobo pri vseh oglaševalskih sredstvih – posterjih, letakih in karticah – bomo uporabili v Avstriji dobro poznano stojnico za prodajo klobasic, tako imenovano Würstelstand, ki smo jo uredili v lastnem dizajnu. Stojnico bomo uporabili tudi na zabavi," pravi direktor omenjene oglaševalske agencije.