Magazin
15 ogledov

Bejba z jajci

1/2
Žurnal24 main
"Nočeš se zajebavati s punco, kot sem jaz", pravi v svoji pesmi Girl Like Me. Neposredno hip hop sporočilo je pred kratkim predstavila tudi na Metelkovi.

29-letna Varaždinka je v enem trenutku odbito vulgarna, že v naslednjem pa se nam zdi, da je v svojem "rimokleparstvu" zgolj klasično drzna. Zdi se nam tudi, da so leta poslušanja izvajalcev, kot so Tool, Slipknot in Marilyn Manson v njeni glasbi in nastopih za zdaj glavni vir navdiha. Po več kot dveh letih, odkar je izšel njen prvi in za zdaj edini videospot Raw, še vedno promovira prvenec, ki naj bi ga prvotno vzela pod okrilje založba No diss (K) records iz New Yorka. Zakaj je prvič najslajše, se prepričajte kar sami.

Prevod in povzetek intevjuja:
►Prvenec Rarstract naj bi prvotno posnela za založbo No diss(k) records iz New Yorka. Vmes je prišlo do spremembne. Kakšne?
DIYALA: To je del dolge zgodbe, ki jo bom skrajšala. Prišlo je najprej do podpisa in nato do odstopa od dogovora. Enostavno stvari niso šle s tokom, ki sem ga smatrala kot dobrega za mojo kariero. Nismo prišli do skupnih dogovorov okoli plošče.

Kaj založba nudi izvajalcu?
DIYALA: V današnjem času založba nudi to, kot je nudila nekdaj z obzirom, kakšno je stanje izvajalca na glasbenem nivoju, se pravi s prodajo albuma, piratstvom, itd. Nudi pa minimalno. V mojem primeru mi še vedno ostane veliko trdega dela in veliko grabežljivosti. In na teh ljudeh je, da izvajalcu pri tem pomagaji, pri izdaji, promociji… Jaz na žalost nisem dobila te priložnosti z založbo No diss(k) Records, ampak bomo videli, kako bodo potekali dogovori zunaj naprej.

Igor Kolovrat dela dokumentarec “Croatian hip hop story”, katere del si tudi ti. Kakšna je hrvaška hip hop scena v primerjavi z rock sceno recimo?
DIYALA: Poglejte, hrvaška hip hop scena je v primerjavi z rock sceno še razmeroma mlada, tako da ju ne moremo enakovredno primerjati. Vse ima svoj čar, svoje prednosti, vsak ima drugačne poglede na glasbeni žanr. Jaz cenim, da se mladina trudi na hrvaški hip hop sceni, rokenrol pa bo še naprej rokenrol.

DJ AIN' TUNE: Hip hop izvajalcev je v zadnjem času precej več kot rokerjev. Jaz ne poznam novih rock bendov… Imaš izvrstne rock bende tipa Let 3, Hladno pivo, Majke, to je hrvaška rock scena. Novi so mogoče Vatra, ne poznam pa druge močne rock scene. Hip hop scena ima veliko dobrih MC-jev, veliko karastrofalnih in tudi veliko dobrih. Veliko novih, ki so danes dobri, so dosegli kvalitetni nivo, dobili ponudbe od založb, ampak to še vedno ni garancija za izdajo plošče… hledano z Diyalinega stališča, ki je dobila ponudbo iz Amerkie, ki se je kasneje izkazala za naprimerno. Je pa veliko ljudi, ki si zaslužijo možnost, da posnamejo ploščo. Hrvaška hip hop scena dobro stoji, je raznovrstna.

Del tvojih koncertov je tudi Mansonov komad Dope show. Kaj ti je všeč pri Mansonu?
DIYALA: Mislim, da imajo ljudje zelo napačno predstavo o njem. On je ikona današnjega rocka, in to že zadnjih 15 let, odkar to počne, če se ne motim. Je izvrsten umetnik. Ljudje bi morali včasih pogledati skozi svoja črna stekla, saj ni vse tako črno kot se zdi. Jaz ga obožujem, mislim, da je neverjeten in vsakič, ko ga vidim na televiziji, sanjam, da grem na njegov koncert.

Svojo glasbeno pot si začela v bendu Stag ali Mannys insane, kasneje si med drugim sodelovala z Edom Majko. Katere prelomnice so ti do sedaj najbolj ostale v spominu?
DIYALA: Vsaka stvar ima svoj tok, vse ima svoj razlog. Omenjena skupina je bila začetek moje glasbene poti. Po svoje se mi zdijo začetki smešni, bilo pa je potrebno za mesto, kjer stojim danes. Edo Majka je meni in mojim kolegom po letih dela omogočil sodelovanje. Če bi bilo več nesebičnih ljudi na sceni kot je on, bi bila scena še boljša.

Kot ženski underground poet si verjetno nekoč želiš postati mainstream poet. Kaj si misliš o raperjih na mtvju?
DIYALA: Tako, postati mainstream… V stilu Wu-tang clan, DMX… To so ljudje, ki jih cenim in ob katerih sem odraščala. Če ne bi bilo Mtv, ne vem, kje bi pobralo vse to znanje. Sem Mtv otrok. Underground je underground, mainstream pa je mainstream. Vse to pride s poslom. Več ljudi te želi slišati, več promocije potrebuješ. Mtv je samo ena izmed televizij, ki izvajalcem to omogoča, in če te to pripelje na višji nivo, v tem ne vidim slabosti.

DJ AIN' TUNE: Če postaneš mainstream in se stvari ne spremenijo, v tem ni nič narobe. Tako Wu-tang kot DMX, katere si naštel, so vse igralci, ki danes delajo isto stvar, kot so jo, ko so začeli. Če ljudje vzljubijo tisto kar počneš, še toliko bolje, zakaj pa ne.

Za gledanje te vsebine potrebuješ Flash Player.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.