Anketa, ki jo je med 150 naključno izbranimi ameriškimi menedžerji iz tisoč največjih podjetij v
državi opravilo podjetje OfficeTeam, je pokazala precej nelagodja glede tega, koga na družabnih
omrežjih sprejeti za "prijatelja".
Skoraj polovica ameriških menedžerjev (47 odstotkov) je dejala, da med "prijatelji" raje ne
bi imela svojega nadrejenega (15 odstotkov bi se jih ob tem počutilo precej neprijetno, 32
odstotkov pa zelo neprijetno). Skoraj enak odstotek (48 odstotkov) čuti enako do svojih podrejenih
(15 odstotkov bi se jih ob tem počutilo precej neprijetno, 33 odstotkov pa zelo neprijetno).
Dobavitelji najmanj zaželeni
Vprašalnik je zajemal nadrejene, sodelavce, podrejene, poslovne partnerje in dobavitelje.
Prav tako bi se polovica na Facebooku raje izognila prijateljstvu s poslovnimi strankami, kar 62
odstotkov pa jih čuti podobno nelagodje do dobaviteljev, ki delajo za njihovo podjetje.
''Meja med zasebnim in poslovnim postaja vse bolj zabrisana, saj vse več ljudi uporablja
internet in spletna socialna omrežja za poslovne namene,'' je dejal
Robert Hosking, direktor podjetja OfficeTeam.
''Čeprav ni vsakdo voljan uporabljati strani, kot je Facebook, za poslovne stike, je modro biti
pripravljen tudi na tovrstne zahteve,'' dodaja. Anketirani menedžerji se še najbolje počutijo,
če imajo za spletne prijatelje najbližje sodelavce. V tem primeru ne bi imelo nič proti 51
odstotkov menedžerjev.
11
ogledov
Bi imeli šefa za 'prijatelja'?
Biti na Facebooku prijatelj nadrejega ali podrejenega za nekatere ni najbolj prijetno.