V Angliji so 1400 članov IT-oddelkov vprašali po najbolj neumnih vprašanjih, ki so jim jih
uporabniki kdaj zastavili.
"Tovrstna nenavadna vprašanja kažejo, da mora
biti
osebje za tehnično podporo potrpežljivo, sočutno in imeti smisel za humor," je dejal
predstavnik podjetja Robert Half Technologoy, ki je naročilo raziskavo.
In kaj je pokazala raziskava? Na seznamu kraljuje vprašanje:
"Kaj naj naredim, da se držalo za kavo spet odpre?" Sledi mu zanimivo vprašanje o
brezžični miški:
"Zakaj moja brezžična miška ni povezana z računalnikom?", ki je prehitelo naslednjo
izjavo:
"Moj laptop je povozil tovornjak. Kaj naj naredim?"
Ponujamo vam še nekaj cvetk:
"Lahko mojo tipkovnico uredite po abecedi?"
"Kako preberem svoj e-mail?"
"Računalnik mi je napisal, naj pritisnem katerokoli tipko. Kje je tipka 'katerokoli'?"
"Mi lahko resetirate internet?"
"Mi lahko sestavite robota?"
Kje ima računalnik držalo za kavo?
Člani IT-oddelkov velikokrat ostanejo brez besed, ko jih sodelavci iz drugih oddelkov prosijo za pomoč. Njihova vprašanja so občasno na meji znanstvene fantastike.