Ker te blagovne znamke poznamo kot znamke, ki obljubljajo veliko. Zato jim zaupamo in verjamemo v
njih. Tudi pri ustvarjanju kariere je zato dobro, da gradimo svojo blagovno znamko. Naj ona govori
namesti nas.
Zgradite svojo karierno blagovno znamko:
Zbirajte izkušnje in dosežke
Gradnja svoje blagovne znamke se začne z zbiranjem preteklih dosežkov in pridobivanjem
strateško pomembnih izkušenj. Preden začnete iskati novo službo, si vzemite čas in se osredotočite
na svojo blagovno znamko – kaj predstavlja, kaj sporoča, kaj zna – in nato začnite z zbiranjem.
Poleg dela, ki ga opravljate v svoji službi, sprejmite tudi drugačne naloge, ki bodo pomagale pri
utrjevanju vaše blagovne znamke.
Popolna izobrazba
V večini karier je potrebna vsaj minimalna stopnja izobrazbe, za napredek v karieri pa je
pogosto treba izobrazbo nadgraditi z raznimi dodatnimi usposabljanji in treningi.
|
Lahko imate zelo dobro blagovno znamko, a če nihče ne ve zanjo, vam to nič ne pomaga. Nihče pa ne pozna bolje prednosti vaše blagovne znamke kot vi sami. Ob tem se morate naučiti prave mere samohvale, da ne bo vse skupaj videti pretirano. Najpogostejši način za samopromocijo je življenjepis, v katerem navedete vse svoje pretekle izkušnje in sposobnosti. Vendar je to zgolj osnova. Lahko si ustvarite še portfelj, v katerem predstavite izdelke, si naredite svojo spletno stran in podobno. Bodoči delodajalci kandidate za zaposlitev tudi "zguglajo", zato je dobro, da si ustvarite pozitivno spletno prisotnost. Ne pozabite niti na samopromocijo na delovnem mestu. Pogosto predvidevamo, da šef ve vse o nas, pa ni vedno tako.
Postanite strokovnjak
Nič ne ustvari večje kredibilnosti kot vtis, da ste resnični strokovnjak na svojem področju. Začnite pisati članke s svojega področja in najdite možnost za objavo. Poiščite konference in seminarje, kjer lahko nastopite in predavate. Naj vas drugi citirajo. Zgradite strokovno spletno stran, kjer lahko objavljate svoje misli. Pišite blog.
Preberite še:
|
Komunikacija od ust do ust je vedno učinkovita. Prijatelji, kolegi, stranke, naročniki in nekdanji delodajalci. Če imajo ti o vas povedati kaj lepega, je to lahko izjemno učinkovito. Zato ohranite dobre odnose.