Vse se je začelo leta 1994 s testnim modelom necar 1 (New Electric Car). Do danes je več kot sto
Daimlerjevih testnih prototipov prevozilo 3,5 milijona kilometrov, vsi pa so za pogon uporabljali
vodik. Testiranja so bila opravljena po vsem svetu in v najrazličnejših vremenskih pogojih. Pogon
bo kmalu nared za tržišče.
Christian Mohrdieck, Daimlerjev direktor razvoja sistema gorivnih celic, je
izjavil, da bo Daimler AG do leta 2012 ali 2015 dosegel tisto raven razvoja sistema, ki mu bo
omogočala proizvodnjo avtomobilov, primernih za žepe voznikov. Na kratko – omenjene avtomobile
poganja elektrika, ki jo dobijo s kemično reakcijo vodika in kisika, edini nasprotni produkt pri
tem pa je voda.
Glavni konkurent bi moral biti, vsaj na začetku, ob BMW-jevemu hydrogenu 7 še Hyundai.
Korejci so svoj avtomobil, ki bo za pogon uporabljal vodik, najavili za enako obdobje. Še bolj
optimistični so pri General Motorsu, ki naj bi svoj model predstavil leta 2010.
22
ogledov
Daimler: Serijsko vozilo na vodik
Iz Daimlerja so sporočili, da bodo v obdobju, krajšem od desetih let, pripravljeni na začetek serijske proizvodnje vozila, ki bo za pogon uporabljalo gorivne celice oziroma vodik.