Magazin
38 ogledov

"EP mi je vzel tri leta življenja"

Smooth Nika Zor
Jutri bodo digitalni temnici v klubu K4 vladali Neonlight in Smooth. Slednji, Luka Per alias Smooth, vznemirjenja nad delovnim letom ne skriva, z nami pa se je razgovoril tudi o svoji prvi prihajajoči mali plošči (EP).

Kako ste se znašli v drum'n'bass vodah?
Ko sem začel poslušati elektroniko, sem sprva hodil na house in techno žure, potem pa me je kolega  prepričal, da gremo na drum'n'bass. Bilo je res noro in naslednji dan sem dojel, da to ni bilo samo za en večer, da bi rad še šel na drum'n'bass, ga poslušal in tako naprej.

Kako pa ste potem začeli s produciranjem?
Kar naenkrat sem se odločil, da bom poskusil kaj narediti. Kot ljubitelj žive glasbe sem si mislil, da mora biti to, ker ne gre za instrument, povsem preprosto, da bom takoj dojel, kako to gre, vendar ni bilo čisto tako.

Kakšne so bile tedaj vaše ambicije in koliko vam jih je uspelo uresničiti?
Upal sem, da mi bo uspelo, kar sem si tudi neprestano govoril. Če si ne bi, verjetno ne bi prišel tako daleč. Moj cilj je bil, da bi zarockal sceno, a sem po prvem komadu dojel, da bo trajalo dlje, kot sem sprva pričakoval.

Pa bi danes naredili kaj drugače?
Ne, ničesar. Mislim, da sem šel kar po pravi poti.

Na koncu leta smo. Kako pestrih 11 mesecev je za vami?
Uuu, precej! Pred EP sem na Viper Records izdal še singel, EP pa mi je nato vzel kar kakšna tri leta življenja. Predvsem zato, ker je bilo treba najprej uresničiti milijon majhnih idej, se odločiti, katere komade vključiti in podobno. To mi je vzelo največ časa, nato pa sem moral zadevo še dokončati, da je zvenela tako, kot mora. Poleg tega sem pred tremi meseci dobil še ponudbo  za remiks komada z albuma Cama in Krookeda, ki izide prihodnje leto.

Kako vam je uspelo jadrati med produkcijo in didžejanjem, glede na to, da ste se uveljavili tudi v tujini?
Zelo težko. Vzeti si moraš čas, da vadiš svoje DJ-sete in hkrati ustvarjaš glasbo. Zadnje čase sem zelo malo spal. Priprava DJ-setov za tujino mi je vzela ogromno časa, čeprav sem šele dva dni, preden sem šel v tujino, sploh začel razmišljati o tem, zato je bilo na koncu vse hkrati.

Produkcijsko ste od svojih prvih zvokov zagotovo zelo zrastli. Kakšni so občutki, ko poslušate svoje začetke?
Zelo dobri, ker vidim, kako daleč sem prišel. Veliko mi pomeni, da sem v tolikšnem času naredil toliko pri svojem zvoku.

Omenili ste svoj prvi EP. Pred vrati je tudi izdaja, ki bo vsebovala sedem komadov. Kdaj jo lahko pričakujemo?
16. januarja 2012.

Kakšen projekt je bil to za vas?
Ponudbo sem dobil pred kakšnima dvema letoma, vendar smo se s Futureboundom (producent pri založbi Viper Records, op.a.) odločili, da tedaj še ni pravi čas. Pa ne zato, ker produkcija ne bi bila kakovostna, pač pa zato, ker me ljudje še niso poznali. Medtem smo izdali še en singel, na katerem so komadi Music Takes Me Higher, Micro in Feel So Free. Ko je singel zažgal, je sledila izdaja Summer Slammer 2011, nato pa smo začeli nabirati produkcijo za EP. Bil je zelo težek in dolg projekt.


Na podlagi česa se odločate, kaj boste vključili na EP?
Na podlagi tega, da komadi delujejo kot celota, da gre za zgodbo. Ciljamo na to, da sta dve produkciji bolj nežni, dve bolj plesni, močnejši, sam pa sem se odločil tudi za dubstep, ki je vse popularnejši.

Kateri od njih vam je vzel največ časa?
To je bil Cyber Funk. Mislim, da sem naredil kakšnih 60 verzij. Najtežje je bilo, ker sem si predstavljal, kako mora zveneti, pa nikakor nisem prišel do želenega zvoka.

S čim vam je uspelo k sodelovanju pritegniti Shaz Sparks, ki jo bo mogoče slišati v komadu Shifting Sands?
Z denarjem smo jo privabili (smeh). Dali smo ji dejansko ponudbo, komad ji je bil všeč in zato se je odločila za sodelovanje.

Kakšni so občutki, ko vašo produkcijo v svoje sete vključijo velika imena, kot sta Futurebound in DJ Hype, pa tudi Netsky?
Neverjetni! Še vedno ne morem verjeti, ko na YouTubu vidim posnetke in slišim, kako Netsky vrti moje komade. Top shit!
S kolegom Markomanom skupaj tvorita tandem Telekinesis. V čem se Telekinesis produkcijsko razlikuje od Smootha?
Predvsem v zvrsti, saj gre pri Telekinesis za temačnejši drum'n'bass.

Torej bi lahko rekli, da je to temna stran Smootha?
Lahko bi se reklo tudi tako (smeh).

Sodelovali ste tudi z Zlatkom. Kako sta pravzaprav prišla v stik?
Moj sodelavec Igor je sproduciral njegov prejšnji album, zato sem šel kar sam do njega z vprašanjem, ali potrebuje še kakšen komad, in je rekel ja. Doma sem potem s kolegoma Klemnom in Gašperjem ustvaril komad Nisem zvezda, ki ga je Zlatko vključil v svoj album. Za drugim komadom Naše leto naš glas pa stoji zelo čudna zgodba. Dobil sem ga namreč z namenom, da ga zmiksam, in ko sem slišal ločene avdiofajle, se mi je zdelo, da nisem pravi človek, da bi se tega lotil, in da to lahko storim le  pod pogojem, če dodam svoj zvok, saj bom sam zvok komada le tako lahko izboljšal. To sem naredil, pri čemer sem bil neprestano v stiku z Zlatkom in Igorjem. Strinjala sta se, naj še kaj dodam, vendar potem ne bi šlo več za sodelovanje, pač pa bi sam naredil komad, pri čemer nisem vedel, kako bi bilo to producentu komada všeč. Ko sem komad zmiksal tako, da smo bili vsi zadovoljni, sem se odločil, da bom za svojo dušo naredil še remiks. In ko sem jima poslal končni izdelek, sta bila odločena, da bo prav ta na albumu.

Kaj lahko v petek pričakujemo od vašega seta? Nam boste postregli s kakšnim grižljajem s prihajajočega EP?
Zagotovo bodo bolj ali manj skoraj vsi komadi z EP, pa tudi ekskluzive drugih založb, predvsem komadi, ki jih publika ne pozna. In seveda tudi hiti.

Potem to ne bo Digital Dungeon, kakršnega bi si nekateri želeli?
Ne, ne bo.

Kaj pa lahko v prihodnje pričakujemo od vas?
Za zdaj delati glasbo. Pogovarjal sem se že, da bi se posvetil novemu EP, ampak ni še nič dorečeno. Zatem pa album.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.