Izhodišče predstave
Janeza Janše, režiserja plesnih predstav, prej znanega pod imenom
Emil Hrvatin, so predstave sodobnega plesa, ki jih Slovenija ni nikoli videla in
jih najbrž tudi ne bo, če ne zaradi ekonomskih določevalcev programiranja hiš z mednarodnim
scenskim programom in festivalov scenskih umetnosti, pa zaradi gole in stvarne biološke minljivosti
ustvarjalcev. Podobno kot srečujemo ponaredke na črnem trgu izdelkov, bodo tudi na trg sodobnega
plesa lansirani ponaredki del nekaterih ključnih koreografov druge polovice 20. stoletja, piše o
predstavi v festivalski knjižici.
Janša se podpisuje pod številna avtorska dela, med drugim pod Mi vsi smo Marlene Dietrich FOR
in rekonstrukcijo Jovanovićeve Pupilija, papa Pupilo pa Pupilčki. Je avtor monografije Ponavljanje,
norost, disciplina – celostna umetnina Fabre, redno izvaja delavnice in predava po evropskih in
ameriških univerzah ter umetniških središčih.
Občinstvo je svojega favorita izbiralo med vsemi 19 predstavami na programu letošnje
Gibanice. Najboljše je ocenilo predstavo Premuševe Move-as – Zgodbe o telesu 4, ki je bila
prikazana v spremljevalnem programu. Predstava spada v avtoričin cikel plesnih predstav,
osredotočenih na telo.
5
ogledov
Fake it! Janeza Janše je zmagala
V Cankarjevem domu se je končal slovenski plesni festival Gibanica. Mednarodno strokovno komisijo je najbolj prepričala prav zaključna Fake it! v režiji Janeza Janše.