Magazin > Film & Glasba & TV
45 ogledov

Avatar – čarobni svet brez primere

Film bo v kinematografe prišel 17. decembra.
1/8
Žurnal24 main
Prihodnji teden bo v slovenske kinematografe prišel film Avatar.

Eden največjih vizionarjev Hollywooda James Cameron, režiser Titanika in Terminatorja, je več kot deset let pripravljal svoj najnovejši spektakel – Avatar.

Avatar govori o nezemeljskem svetu Pandori, na katerega se, le kako bi lahko bilo drugače, pritihotapijo ljudje z zlimi nameni. Našo raso zanima mineral, ki nas lahko odreši vseh težav z energijo. A tamkajšnji domorodci, Na'viji, svojega bogastva niso pripravljeni izročiti. In klanje bi se lahko začelo, če ozračje novega planeta ne bi bilo strupeno.

Treba je najti rešitev in rešitev je program Avatar. Avatar je na daljavo nadzirano biološko telo, ki lahko preživi v smrtonosnem ozračju. Ti avatarji so plod genetskega inženiringa človeške DNK in DNK domorodcev Pandore. Za vojno z Nezemljani je po mnenju vodij vojne zelo primeren DNK invalidnega Jaka Sullyja, nekdanjega marinca. A so se, na neki način, zmotili …

Povsem nova tehnologija

"AVATAR je najzahtevnejši film, kar sem jih posnel," pravi scenarist in režiser James Cameron. "Z Avatarjem sem hotel ustvariti znano vrsto pustolovščine v neznanem okolju," razloži Cameron, "zasnoval sem klasično pripoved o prišleku na tuji zemlji in v tuji kulturi v nezemeljskem svetu. Zgodba je po obliki klasična v najbolj grobih potezah, vendar občinstvo čaka polno preobratov in presenečenj. Sanjal sem, da bi ustvaril film, kot je ta, film, ki se dogaja v drugačnem svetu velike nevarnosti in izjemne lepote, vse odkar sem kot otrok požiral šundovsko znanstveno fantastiko in stripe in med urami matematike risal nezemeljska bitja, skrivajoč se za učbenikom. Z Avatarjem sem končno dobil priložnost."

 

In na to priložnost je čakal več kot deset let. Ideja o novem svetu se mu je namreč porodila že leta 1994, a njegove vizije takratna tehnologija še ni podpirala. Cameron ni želel uporabiti mask, saj ovirajo igro igralca. Z metodo, ki so jo uporabili pri Avatarju, metodo ujetega gibanja, so se tem težavam izognili. Z računalniško grafiko so avatarji podobni igralcem, ki jih igrajo, njihovi osnovni proporci pa so drugačni. Z modro masko bi bila njihova koža motna, z računalniško grafiko pa je prosojna in se obnaša kot prava koža, pri kateri pigment na površju ne pokriva rdečice krvi pod njo, kar se denimo vidi, ko močna sončna svetloba posije na zadnjo stran ušes likov. Vse te malenkosti skupaj omogočajo nastanek na videz živih bitij.

Razvili so tudi povsem novo tehnologijo, s katero so posneli obrazno mimiko. Igralci so nosili posebne čelade, podobne nogometnim, na katere so pritrdili majhne kamere. Te so posnele celo najbolj drobne premike obraznih mišic. In kar je najpomembneje, kamera je posnela gibanje oči, česar prejšnji sistemi niso mogli.

Druga inovacija, ustvarjena posebej za Avatar, je virtualna kamera, ki je Cameronu omogočala snemati prizore znotraj računalniško ustvarjenega sveta, kot če bi snemal v hollywoodskem studiu. Film bo predvajan tudi v 3D-formatu.

Priborite si privlačne nagrade

Pravilno rešite kviz in si priborite zelo privlačne nagrade. Kaj v sodelovanju z distributerjem Continental film podarjamo, si lahko ogledate v galeriji.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.