Magazin > Film & Glasba & TV
44 ogledov

Gostilna išče šefa: Zmaga v roke 'modrim'

Gostilna
1/12
Anže Petkovšek
Gostilna išče šefa je tekmovalce že kmalu po prihodu v šov soočila z novim izzivom, pri katerem je končno zmago slavila 'modra' skupina.

Tekmovalci v šovu Gostilna išče šefa so se že drugi dan zapovrstjo soočali s svojevrstno nalogo.Tokratni izziv Mala mal'ca je potekal pred nakupovalnim središčem Citypark v Ljubljani in v svoji esenci predstavljal kuhanje dobro domišljenih jedi mimoidočim in hkrati tekmo za največ prodanih malic ter posledično tudi največji dobiček.

Pri tem je šlo za tekmovanje med tremi skupinami udeležencev šova, ki so z raznovrstnimi kuharskimi veščinami, prijaznostjo in prepleti okusov poskušali v čim večji meri navdušiti obiskovalce svojih stojnic. "Mislim, da imajo tekmovalci letos težjo nalogo, zaradi tega, ker so bili izjemno hitro vrženi v vodo. Danes že kuhajo za goste na primer, pa smo šele v drugem tednu šova, kar pomeni, da to predstavlja veliko večjo odgovornost," je pojasnil kuharski mojster Bine Volčič in pri tem dodal še: "Sam bi za kreiranje malice po vsej verjetnosti izbral kaj lahkega, zelenjavnega."

Kreativni prepleti sestavin navduševali tudi najbolj zahtevne gurmane

Omamne dišave in kreativni prepleti sestavin ter okusov so že od 11. ure naprej razveseljevali brbončice mimoidočih, ki so se zbirali pred tremi tekmovalnimi stojnicami – modro s "Piščancem od Štajerske do Primorske"; oranžno z jedjo "So(n)čni pišek z egipčanskimi ocvrtki" - za obe jedi je bilo potrebno odšteti 4,5 evra - in zeleno stojnico s kreacijo »Ljubljanske rolce s presno zelenjavo«, ki je bila le za pol evra dražja.

Na koncu dva dni trajajočega izziva je bila z zmago ovenčana modra skupina, ki so jo sestavljali Alenka, Blaž, Žan, Tomaš in Robert, kar ni presenetljivo, saj je bila njihova jed resnično prvovrstna v vseh ozirih. "Piščanca od Štajerske do Primorske", kot so modri poimenovali svojo jed, so sestavljali piščanec in ajdova kaša s čebulo, česnom, bučkami in lisičkami. Odličen okus, ki je brez dvoma navdušil še tako zahtevne gurmane.

Izkupiček tokratnega izziva bo šel v dobrodelne namene

"Zbrana sredstva bodo šla v roke otrokom, katerih starši si ne morejo privoščiti šolskih malic," nam je razkrila kreativna producentka POP TV Jelena Gavranovič. Ob današnjem obisku ene izmed osnovnih šol v Ljubljani bodo otroci iz socialno šibkejših družin tako prejeli kar 3.410 malic, obenem pa bo po tovrstni predaji potekalo tudi druženje ekipe šova Gostilna išče šefa in tamkajšnjih osnovnošolcev. "Mislim, da smo ta dogodek dobro izpeljali. Ponosen sem na tekmovalce, da so se tako zagnali in privabili toliko ljudi ter delali najboljše zase in ekipo," je dogajanje ob koncu še komentiral Bine Volčič.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.