Magazin > Film & Glasba & TV
1342 ogledov

Marketinška akcija: Kino Bežigrad se je moral braniti

milo za drago
Uporabniki Twitterja so marketinško akcijo takoj povezali s Kinom Bežigrad.

Uporabnica Twitterja je na ulici opazila letak, ki opozarja na pogrešano osebo. Na njem je obraz igralke Blake Lively in poziv, naj se vsi, ki imajo kakršno koli informacijo, 13. septembra zglasijo v kinu.

Čeprav z nobeno besedo ni omenjen Kino Bežigrad, je sum takoj padel nanj. " Jao @KinoBezigrad, why?“ se je spraševala uporabnica Twitterja. "Opala, to pa nismo mi. Poleg tega, da je neokusno, tudi printer nam ne dela,“ so se odgovorni pri Kinu Bežigrad pošalili nazaj.

Gre za marketinško kampanjo za film Milo za drago, ki je v kina prišel včeraj. Sanja Djorem , tiskovna predstavnica distributerja Blitz Film & Video Distribution, ki je odgovoren za film, je za Žurnal24 razložila, da je bila to ideja filmskega studia Lionsgate in da so jo oni samo izvedli. Ali je bila uspešna, bodo izvedeli čez nekaj dni ...

Omenjeni film govori o dveh prijateljicah, tipični mami iz predmestja, Stephanie ( Anna Kendrick ), in skrivnostni in glamurozni mami Emily ( Blake Lively ). Slednja svojo prijateljico nekega dne prosi, ali lahko gre po njenega sina v šolo, in izgine. Stephanie se takoj loti iskanja in se zaplete v klobčič šokantnih skrivnosti.

Mati vseh marketinških pogruntavščin – Čarovnica iz Blaira

čarovnica iz blaira | Avtor:

Marketinška kampanja pred kinematografskim pohodom filma Čarovnica iz Blaira spada med najbolj uspešne viralne kampanje vseh časov. Začela se je eno leto pred objavo filma, ki govori o treh študentih filmske umetnosti, ki se odpravijo v mesto Burkittsville, da bi raziskali legendo iz leta 1785. Produkcijsko podjetje, odgovorno za film, je postavilo spletno stran, na kateri so razložili legendo in povedali, da so jih svojci izginulih filmarjev prosili, naj o njih posnamejo film. Svojo zgodbo so potrdili z lažnimi časopisnimi izrezki in policijskimi fotografijami, intervjuji družinskih članov in celo izseki iz dnevnika enega od pogrešanih filmarjev. Kot je znano, je film zaslužil veliko denarja, predvsem zaradi te promocije, ki naj bi stala milijon dolarjev.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.