Magazin > Film & Glasba & TV

Scena 17.06.13, modrijani, foto: promocijsko gradivo
1/2
promocijsko gradivo
V Novi Gorici so na Modrijane čakali dve uri.

Modrijani naj bi, po podatkih organizatorja, v Novi Gorici na silvestrovo nastopili ob 21.00, a so oboževalce pustili čakati kar dve uri. Blaž Švab pravi, da to ni njihova krivda: "Težko je verjeti, da so ljudje šotor napolnili že ob desetih, morali so celo odpreti stranice, saj je bil šotor premajhen. Seveda nismo vedeli, da so organizatorji dali ven reklamo, da bomo nastopili že ob devetih. Mi tega ne maramo, naj se ljudem točno pove, kdaj začnemo igrati. To je sicer stala praksa, zato pogosto kličemo in se kregamo z organizatorji, da naj dajo ljudem točne informacije, da ne bodo prihajali prehitro in bili na to razočarani. Nekaj takega se je zgodilo tudi tu in seveda tega nismo vedeli, saj ljudi ne bi pustili čakati dve uri, to ni prav. Nam je bilo naročeno, da gremo na oder ob 23.00 in končamo ob 3.00. To smo tudi storili in igrali štiri ure brez pavze. Po občini pa naj bi poslali letake, na katerih je pisalo, da začnemo ob devetih. To smo videli kasneje, ko so jih ljudje objavljali. Mi ljudi spoštujemo in nam ni vseeno, za njih se trudimo kar se da."

Občina Nova Gorica, Modrijani | Avtor: Facebook Facebook
Organizator Novoletnih doživetjih je bila Mestna občina Nova Gorica, Tadej Pišot, ki je bil zadolžen za koordiniranje dogajanja, pa je za zurnal24.si povedal: "Uraden program se je začel od 21. uri, katerega del je bil tudi nastop DJ-ja. Ta je pričel igrati takoj po tonski vaji Modrijanov, ti pa so začeli igrali ob enajsti uri. Uradni dogodki so se objavljali kot Novoletna doživetja, kjer je bilo napisano, kateri izvajalci bodo nastopili. Nekateri so tako narobe razumeli, da bodo Modrijani nastopili ob devetih in sam sem se na njihovi uradni strani tudi opravičil. Opravičujem pa se tudi vsem, ki so to narobe razumeli in za to, da je nastala zmeda. Moram pa reči, da so bili v večini ljudje zelo zadovoljni."

Komentarjev 7
  • soncy 12:26 05.januar 2014.

kaj loči profesionalce od šalabajzarjev? TOČNOST.niso zamudili samo v novi gorici, tudi v šentrupertu so jih čakali. Meni to vse pove, koliko cenijo svoje občinstvo, kako so profesionalni in kako so polni samih sebe.ja, Modrijani igrajo za denar ...prikaži več in ne ljudi. Ker kasirajo pa kar dobr, kljub zamudam. take nekvalitetne glasbe sicer ne poslušam, tko da jih jz ziher ne bom nikjer čakala, me pa jezi, da se obnašajo kot veliki zvezdniki pri tem pa nimajo niti malo pojma, da je zvezdništvo trdo in pošteno delo in ne zabavljaštvo.

• Tadej Pišot 02:48 05.januar 2014.

Spoštovani! spodnji text je bil objavljen na uradni strani Novoletnih doživetij na Facebooku, preko katere so bile deljene vse informacije o dogodkih. V njem sta navedena oba izvajalca."Danes pa vsi skupaj v pričakovanju najdaljše noči v letu. Skupaj ...prikaži več jo bomo preživeli na dveh lokacijah. Na Kidričevi ulici bodo za nepozaben večer poskrbeli Ansambel Modrijani in Dj Ney na Bevkovem trgu pa Deejay Time. Se vidimo od 21ih naprej na Novoletnih doživetjih!"

• danilo.osovnikar 15:51 04.januar 2014.

Ja podobno je bilo kao Valentinov koncert v Celju lansko leto. Napovedano ob 20.uri. pa nas še po 21.uri niso spustili v dvorano. Zunaj pa v mrazu več sto "oboževalcev", ki so pritiskali na vrata. Še malo, pa bi bila ...prikaži več druga Lipa. V dvorani pa podobna štala, obiskovalcev toliko, da dvomim, če ima dvorana za toliko ljudi sploh dovoljenje, komaj kakšen stol, dva šanka in to je bilo to. Začeli so pa kar precej po 22.uri. Še odgovor enega od organizatorjev: "kje pa ste že videli, da zvezde pričnejo točno ob napovedani uri"? Od takrat: na Modrijane nikoli več!!!