Potujoči idiot noče sprejemati odločitev, temveč raje gestikulira, medtem ko se vozi v avtomobilu. Ni niti zmagovalec niti poraženec - do tega se noče opredeliti in pričakuje, da ga bo izoblikovala usoda.
Njegovo popotovanje je kaotično, a vendar pušča za seboj navidezno nekoristne, toda smešne sledi osebne usode. Predstava Potujoči idiot / The Traveling Idiot je zbirka teh sledi. Predstava, ki je zasnovana kot roadmovie, se ukvarja s trenutki čustvene kretnje, iskanih "napak". Jutru, ki s svojimi obžalovanji in čiščenjem še ni prišlo. Še vedno je čas za vožnjo, brez skrbi, brez krivde.
Stephen J Shanabrook in Veronika Georgieva sodelujeta od leta 2010 in sta za modno hišo Comme des Garçons ustvarila oglaševalsko kampanjo. Umetnika sta pri oblikovanju oglaševalske kampanje ob 25-letnici Poročevalcev brez meja (Reporters without Borders) sodelovala z oglaševalsko agencijo Saatchi & Saatchi. Projekt je bil uvrščen v ožji izbor za prejem nagrade Lion Award na mednarodnem oglaševalskem festivalu v Cannesu.
Predstava bo na ogled do 16. oktobra 2011. Cena vstopnice ni znana.