Magazin > Film & Glasba & TV
5 ogledov

Več kot le karirasto

Burberry je med svoje obraze povabil tudi britansko igralko Emmo Watson.
1/8
Žurnal24 main
Po več kot 150 letih ''kariranja'' je prestižna znamka Burberry z rdeče-črno-kameljim karo vzorcem še vedno v trendu.

Zgodba se je začela leta 1856, ko je 21-letni Thomas Burberry v Basingstoku odprl svojo prvo trgovino z blagom. Sprva so razvili oblačila, ki so nepremočljiva in hkrati dihajo, kar je bilo za angleško vreme še kako potrebno. Uspeh je bil zagotovljen. Leta 1891 je Burberry odprl trgovino na Haymarktu v Londonu, ki pa deluje še danes.

Nekaj let kasneje so pri Burberryju oblikovali trenč, ki so ga nosili oficirji, po vojni pa je plašč postal priljubljen tudi pri civilistih.

Kaj pa karo?
Legendarni Burberryjev vzorec je nastal leta 1920 in bil sprva uporabljen na podlogi priljubljenih plaščev. Od takrat naprej je navdušenost nad znamko le rasla, karo pa se je premaknil tudi izpod plaščev.

Kreativni direktor modne hiše Burberry je Christian Bailey, pod njegovo taktirko pa zdaj ustvarjajo že 13 let. Bailey je pred tem delal pri Gucciju, ob prihodu v Anglijo pa ga je čakal kar velik izziv, saj je imel Burberry manjšo krizo. Baileyju je uspelo spet oživiti slavni vzorec, ki ne navdušuje le starejših dam, temveč tudi mlade modne poznavalce. S karom ste lahko to jesen modni in tudi za popestritev stila uporabite torbico, šal ali ruto s tem vzorcem. Za tiste bolj drzne pa so vabljivi tudi karo puloverji.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.