Magazin > Film & Glasba & TV
25 ogledov

Zajčki in potrošniški odnos do živali

Tinkebell Galerija Kapelica
V Galeriji Metropolis v ljubljanski Kavarni Metropol bo ob 21. uri na ogled instalacija z naslovom Tinkebell: Baby Bunnies Projekt. Domači ljubljenček se razvija iz ''človekovega najboljšega prijatelja'' v popolnoma potrošniški izdelek.

Serija Baby Bunnies (Zajčki) preizprašuje potrošniški odnos postmodernega človeka do živali kot domačih ljubljenčkov. Le ti se iz človekovega najboljšega prijatelja spreminjajo v popolnoma potrošniški izdelek. Ljubljenčke ne vzrejamo več zaradi njihove socialne funkcije, temveč jih izbiramo predvsem na njihovo estetsko vrednost in način, na katerega se bo žival umestila v svoje bodoče okolje.

Hipoalergenske mačke in v temi se svetleče fluorescentne ribice sta zgolj dva tragična primera tega procesa. Vedno bolj smo priča razvoju, ki se osredotoča na ustvarjanje "popolnega" ljubljenčka. S programi vzreje in genetske manipulacije lahko ustvarimo ljubljenčka v njegovi "ultimativni" domišljijski obliki, kot jo upodabljajo plastične igrače: z gladko kožo ali puhasti, rožnati kot bonbon ali z zaplatami "naravnih" barv, z velikimi svetlečimi se očmi in/ali z udi, ki jih lahko premikamo.

Človeštvo se že tisočletja trudi dominirati živalsko kraljestvo in to stalno prizadevanje se bo nekoč zaključilo s popolnim ljubljenčkom. Ljubljenčkom, ki ga bo moč prilagoditi željam in hrepenenju njegovega lastnika, in kot tak bo popolni pripomoček v vsakodnevnem družabnem življenju.

Vstop je prost!

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.