Magazin
16 ogledov

Izpusti naj bodo pogojeni z maso

Mediji so nedavno poročali, da bi bila količina dovoljenih izpustov lahko pogoje Žurnal24 main
Guenter Verheugen se je postavil v bran nemškim proizvajalcem velikih avtomobilov, ki so v zadnjem času tarča vse večjih pritiskov zaradi škodljivega vpliva tovrstnih vozil na okolje.

Evropski komisar za industrijo je v pogovoru za nemški časnik Bild dejal, da proizvajalci velikih avtomobilov ne bi smeli biti tisti, ki žrtvujejo največ za zmanjšanje izpustov toplogrednih plinov iz avtomobilov. »Ne smemo pozabiti, da so prestižni avtomobili in avtomobili višjega srednjega razreda naš adut,« je po poročanju bruseljskega spletnega biltena EUobserver opozoril nemški komisar. Čeprav tudi sam pričakuje napredek pri zmanjšanju izpustov toplogrednih plinov, Verheugen opozarja, da je treba v tej smeri še veliko narediti tudi pri majhnih avtomobilih.



 
 

Prag ne more biti enak za vse avtomobile.

Guenter Verheugen, Evropski komisar za industrijo

 
Komisar se je za Nemčijo zavzel v obdobju, ko Evropska komisija pripravlja sporen načrt o tem, kako naj bi proizvajalci avtomobilov dosegli cilj, po katerem naj bi do leta 2012 vsi novi avtomobili proizvajali povprečno 130 gramov ogljikovega dioksida (CO2) na kilometer vožnje. Trenutno je to povprečje sicer 160 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Načrt za dosego cilja, ki so ga v Bruslju predstavili februarja, naj bi bil izdelan najpozneje decembra.



Načrt je že razdelil evropske proizvajalce avtomobilov. Tisti, ki proizvajajo večje avtomobile (med njimi prevladuje Nemčija), želijo, da bi za večja vozila veljali drugačni kriteriji, medtem ko se proizvajalci manjših in okolju prijaznejših avtomobilov, med katerimi so v ospredju francoski in italijanski, zavzemajo za to, da bi za vse veljale enake omejitve, ne glede na velikost. Nemčija, ki v Bruslju intenzivno lobira, da bi dosegla svoje, se zavzema tudi za to, da bi nekaterim proizvajalcem, kot je denimo Porsche, dovolili odklon od dovoljenih vrednosti.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.