Magazin
21 ogledov

Kako (p)ostati cool sodelavec/-ka

Če želite voditi ljudi, se morate spustiti na njihovo raven. Žurnal24 main
Polepšajte si čas v podjetju, pričnite delati na svoji službeni etiketi in prenehajte biti največji dolgočasnež, kreten ali psica v pisarni.

Za preboj na drugo stran – na stran priljubljenih, zaželenih in občudovanih bo potrebno kar nekaj truda. V nadaljevanju sledi nekaj nasvetov v zvezi s tem.

  • Ne prilizujte se sodelavcem in še manj šefu – bodite iskreni in pošteni!
  • Vedno igrajte pošteno! Ne poslužujte se podtikanj, umazanih spletk, hujskanja ljudi med seboj...
  • Če si sposodite pisarniški material ali morda skodelico, jo vedno vrnite! Čeprav se vam to morda zdijo malenkosti, je dosti ljudi na tovrstno ravnanje namreč zelo občutljivih.
  • Vaše delovne prostore vzdržujte, kot bi bili vaši – kuhinjo in WC vedno počistite za seboj!
  • Nesoglasja, težave in morebitne zamere rešujte na štiri oči. Prav tako se od časa do časa raje sprehodite do sodelavčeve (oz. sodelavkine) pisarne in se za določene zadolžitve, pomoč, mnenje dogovorite osebno. S tem se bo odnos nekoliko sprostil in deformaliziral ter se najverjetneje sčasoma povzdignil na drugačno, bolj osebno, raven komunikacije.
  • Obdržite zase stvari, ki so vam zaupane. Če boste enkrat prelomili obljubo in izdali zaupano, vas bo ta etiketa spremljala ves čas.
  • Občasno priskočite na pomoč ostalim sodelavcem, če jo resnično potrebujejo in vas prosijo za to. S tem si boste pri sodelavcih pridobili nekaj plus točk, razširili boste svoje znanje in okrepili vaše veščine, poleg tega pa se boste prikupili tudi vašemu šefu in se prikazali kot pravi timski človek.
  • Iskreno se veselite z uspehi in dosežki drugih!
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.