Magazin
20 ogledov

Kam so šli vsi popusti …

Rekorder, kar se tiče popustov, tako ostaja Citroën. Žurnal24 main
Avtomobilski trgovci so si pred leti z akcijami ob koncu leta polnili žepe. Ta čas je očitno za nami. Tudi prodajalci avtomobilov se morajo konec leta rešiti zaloge.

Po navadi so za to poskrbeli z decembrskimi popusti, vendar opažamo, da je raznovrstnih decembrskih akcij iz leta v leto manj.

Razlog za to je v spremenjena zakonodaja o registraciji motornih vozil, ki veleva, da ni več tako pomemben letnik izdelave vozila, ampak sam datum prodaje, ali, bolje rečeno, datum prve registracije, ki je vpisan v prometno dovoljenje vozila. Pri pregledovanju slovenskega avtomobilskega trga smo v pogovoru z uvozniki največkrat naleteli na odgovor, da podatkov o večjih prodajnih akcijah še nimajo, oziroma da bodo pripravljeni v zadnjem trenutku, ko se bodo po pregledu razmer na trgu odločili za popuste, ki bodo prirejeni temu, kar lahko trg prenese. Določeni uvozniki pravijo, da bodo samo podaljšali aktualne akcije, če bodo zaloge to dovoljevale, določeni pa akcij niti ne pripravljajo, ker so po njihovem mnenju brezpredmetne, učinek pa tako majhen, da ne opravičuje vlaganj, ki jih takšne akcije potegnejo za seboj (v obliki stroškov trženja).

Določeni bodo le popuščali
Rekorder, kar se tiče popustov, tako ostaja Citroën, pri katerem bodo akcije ob koncu leta po potrebi še okrepili, so pa te skozi celo leto tako bogate, da veliko uvoznikov niti nima dosti možnosti. Pri Renaultu menijo, da zadnji mesec v letu prodajno ni več tako močen, zato bodo akcije le preoblikovali in pripravili kakšno majhno presenečenje. Pri VW bodo nadaljevali z aktualnimi akcijami, pri Škodi pa še tržijo akcijo Ste pripravljeni na zimo?, ki so jo podkrepili še z do 2.500 evrov popusta, odvisno od modela.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.