Tržni delež evropskih filmov v kinematografih je leta 2008 znašal 28,4 odstotka, leto prej pa 28,6 odstotka. Najbolj uspešni evropski film oziroma film, ki je nastal v evropski koprodukciji, je bil leta 2008 Mamma Mia, ki si ga je ogledalo 33,7 obiskovalcev kino dvoran, in Kvantum sočutja s 27,5 milijona obiskov.
V celotni EU je število kino obiskov lani v primerjavi z letom poprej poraslo za 0,5 odstotka, na 924 milijonov. V Avstriji je stanje nekoliko drugačno: število prodanih vstopnic za ogled filmov v kino dvoranah je v primerjalnem obdobju rahlo upadlo, s 15,69 milijona na 15,63 milijona. V državah izven unije je znatno porasel obisk v ruskih kinih, lani je bil v primerjavi z letom 2007 višji za 16 odstotkov, medtem ko je bil na Norveškem, v Švici in Turčiji ta obisk precej slabši.
V Franciji je bil tržni delež evropskih filmov nadpovprečen in je lani znašal 45,4 odstotka, v tej državi so naredili tudi največ igranih filmov, namreč 196; sledijo Nemčija, kjer so jih leta 2008 producirali 151, Španija s 150 in Italija s 146 filmskimi produkcijami.