Magazin > Lepota & telo
906 ogledov

Aljoša Krošlin Grlj: 5 glavnih značilnosti podjetja in blagovne znamke The Icon

Aljoša Krošlin Grlj C.R.

"The Icon je mlado podjetje, ustanovljeno avgusta 2013, polno entuziazma in poletnega zanosa, z mlado ekipo, ki sledi modnim in tehnološkim trendom. Združujemo strokovnjake s področja modnega in industrijskega oblikovanja, inženirstva in komuniciranja. Nenehno se izpopolnjujemo in nadgrajujemo svoje znanje, saj je naša želja našim poslovnim partnerjem ponuditi čim bolj celostno storitev na področju kreativne zasnove in izdelave unikatnih, po meri izdelanih kosov oblačil, celotnih kolekcij in modnih dodatkov, pa tudi njihovega trženja in promocije. Naš pristop je personaliziran: naša storitev je prilagojena posameznemu naročniku, za katerega ustvarimo unikatne izdelke, ki utelešajo lastnosti njega in njegove blagovne znamke. Da bi bili čim bolj konkurenčni in v koraku s časom, sledimo razvoju na področju tekstila s sodelovanjem z različnimi domačimi in tujimi institucijami. Poleg tega je naša proizvodnja razpršena predvsem po Evropi, pa tudi na Kitajskem in v Indiji, saj želimo zagotoviti kakovostno izdelavo," nam v uvodu o njihovem podjetju pove Aljoša Krošlin Grlj.

The Icon Clothes Design & Production | Avtor: C.R. C.R.

Aljoša Krošlin Grlj: "Strast do mode lahko izživiš tudi z oblikovanjem korporativnih oblačil."

Povejte nam nekaj več o vaši ekipi, zakaj je tako uspešna?

Aljoša Krošlin Grlj o njihovi ekipi strokovnjakov pove sledeče:

  • "Res je, da smo mlada ekipa, a kljub vsemu smo vrhunsko slovensko podjetje, ki našim naročnikom nudi celovito ponudbo izdelave oblačil, kar pomeni, da za stranko izvedemo vse potrebno od ustvarjalnega koncepta do končnega izdelka.
  • V proces so vključeni strokovnjaki z vseh potrebnih področij, torej v ekipi imamo modnega specialista, tekstilnega inženirja, modnega in grafičnega oblikovalca, strokovnjaka za marketing in seveda tudi vodjo posameznega projekta. Zelo pomemben član naše skupine je tudi poznavalec vseh metod o sledenju vsem svetovnim trendom in spremembam na našem delovnem področju, saj le tako lahko zagotavljamo izdelke, ki so izdelani po zadnjih modnih in sodobnih trendih.
  • Ključno za naš uspeh pa je, da se z vsakim naročnikom najprej temeljito pogovorimo o njegovih željah, mu svetujemo in priporočamo različne izboljšave njegove zamisli.
  • Za uspešnost v našem poslu je zelo pomembno tudi sodelovanje s tujimi in domačimi inštituti, da smo lahko na tekočem z vsemi posodobitvami različnih tehničnih rešitev.
  • Zelo pomembno za naš uspeh je tudi dejstvo, da k vsaki stranki pristopimo povsem individualno, kar pomeni, da za vsako stranko razvijemo končni izdelek od začetka, ali drugače povedano, da pri nobeni stranki ne spustimo nobenega koraka do končnega cilja. Zato so vsi naši izdelki unikatni.
  • Zaradi odličnega sodelovanja in povezav s tujimi proizvajalci se lahko pohvalimo, da znamo izdelati tekmovalna oblačila, ki so prilagojena dirkalni industriji, in sicer najvišjega kakovostnega razreda.
  • Pomemben faktor našega uspeha pa je tudi ta, da dosledno spoštujemo vse veljavne sporazume o pošteni trgovini."

Na kakšen način pristopite do stranke, ki izrazi željo po vaših storitvah? Podrobneje nam opišite postopek od začetka do konca.

"Že začetni pristop do posamezne stranke je zelo pomembna stvar, zato se na vsako stranko podrobno pripravimo že pred prvim sestankom," izpostavi Aljoša Krošlin Grlj.

The Icon Clothes Design & Production | Avtor: C.R. C.R.
Aljoša Krošlin Grlj nadaljuje: "Kljub vsemu pa naj izpostavim 5 ključnih lastnosti našega podjetja, ki naše podjetje delajo drugačno od drugih in zaradi katerih imamo tako hitro in lepo rast."

  • "Prva takšna lastnost našega podjetja je temeljita priprava na stranko," nam zatrdi Aljoša Krošlin Grlj in jo opiše: "Še pred prvim sestankom s stranko se nanjo temeljito pripravimo. Glede na temeljito analizo stranke, njenih javno znanih navad in običajev, si zamislimo načrt dela, ki ga nato s stranko na uvodnem sestanku predelamo in ga seveda po potrebi prilagodimo strankinim željam in potrebam."
  • Druga pomembna lastnost podjetja The Icon je podroben pogovor in sodelovanje s stranko tako pred kot tudi med oblikovanjem končnega izdelka, o kateri Aljoša Krošlin Grlj pove: "Od prejema povpraševanja s strani stranke in vse do končnega izdelka smo v stalnem kontaktu s stranko, tako da skupaj s stranko izbiramo ustrezne materiale za razvoj tkanine, iz katere se bodo kasneje izdelovala unikatna oblačila točno za to stranko in za nikogar drugega. Skupaj s stranko oblikujemo tudi kroj in končni izdelek, in šele ko je potrjen vzorčni kroj, je na vrsti izdelava določene obleke ali celotne kolekcije, odvisno pač od naročila. S stranko sodelujemo tudi pri načrtovanju prodaje, če je takšna želja stranke."
  • Tretja lastnost je natančna raziskava trga, ki jo Aljoša Krošlin Grlj opiše takole: "Za vsako stranko posebej natančno raziščemo trg, in sicer najprej kje in katere materiale bomo kupili za izdelavo oblačil za to stranko, nato kje bo potekala proizvodnja, kje so najboljši strokovnjaki za namen, ki ga v konkretni zadevi potrebujemo, in ne nazadnje raziščemo tudi prodajni trg, v kolikor je takšna želja stranke."
  • Četrta, še prav posebna lastnost je priprava vzorca končnega unikatnega izdelka, o kateri pa nam Aljoša Krošlin Grlj zaupa: "Ključno pri našem delu je priprava vzorca končnega unikatnega izdelka, saj le-ta pri nas poteka na povsem poseben način in ravno to nas dela drugačne od drugih. Zato praviloma dobimo potrditev praktično vsakega našega vzorca, le sem ter tja spremenimo kakšno podrobnost, ki si jo je stranka zamislila nekoliko drugače od naših modnih in grafičnih oblikovalcev ter tekstilnih inženirjev."
  • Zelo ponosno nam Aljoša Krošlin Grlj pove, da je peta lastnost ključna za njihov uspeh, in ta je ekipni duh, povezanost in stalno medsebojno dopolnjevanje vseh sodelujočih, ki jo Aljoša Krošlin Grlj opiše takole: "Naše podjetje odlikuje pozitivni ekipni duh, delujemo po načelu »Vsi za enega, eden za vse!« in ravno zato smo tudi tako zelo uspešni. Vsi smo pripravljeni poslušati vsakogar, saj več glav več ve, zato se medsebojno stalno dopolnjujemo in nadgrajujemo."

The Icon Clothes Design & Production | Avtor: C.R. C.R.
Opišite vaša oblačila, kaj je na njih posebnega?

"Večina naših izdelkov je pravzaprav takšnih, da spadajo v kategorijo športnih oblačil in oblačil za prosti čas, vendar pa jih v skladu z vedno bolj priljubljenim trendom athleisure lahko mirno oblečete še za kaj drugega. Athleisure namreč dopušča, da kose, ki so namenjeni vadbi, vkomponirate v vsakdanji styling za v službo in šolo, za koncerte na prostem, za pijačo s prijatelji v priljubljenem lokalu itd. V hitrem urbanem tempu življenja je potrebno biti praktičen in iznajdljiv in tega se zavedajo tudi podjetja, s katerimi sodelujemo. V segmentu korporativnih in delovnih oblačil se vedno bolj odločajo za oblačila, ki združujejo modnost, udobje, eleganco in najnovejše dosežke na področju tekstila. Povečujejo se nam naročila, ko v sodelovanju s podjetji razvijemo posamezne kose ali kar celotne kolekcije za nadaljnjo prodajo," pravi Aljoša Krošlin Grlj in doda: "Za The Icon Clothes Design & Production je izziv tudi izdelava poslovnih načrtov za prodajo oblačil, ki vključuje raziskave trga ter marketinške in prodajne strategije."

Komentarjev 1
  • Ellie_Beal 14:32 10.julij 2018.

    Če ste iskali način, kako zaslužiti dodaten dohodek vsak mesec ... ne glej več! Tukaj je odlična priložnost za vsakogar, da od tedaj delajo od 7,396 do 8572 dolarjev, ki delajo na prostem času na svojem računalniku od doma ... ...prikaži več to počnem že štiri mesece in prejšnji mesec sem zaslužil svoj prvii petmestnii plačilni list! !!! Preberite več o tem na naslednji povezavi. ●●●●●● ❥❥❥❥❥ www.WebJob8.Com