Magazin > Lepota & telo
9 ogledov

Česa se odvaditi pred 40. rojstnim dnevom

dieta, solata, hujšanje Profimedias
Ste že dopolnili 30 let? Čas je, da začnete razmišljati o preventivi!

Ko smo v dvajsetih, se nam zdi, da bomo živeli večno in tako se tudi obnašamo. Dejstvo pa je, da bodo slabe navade na našem zdravju slej kot prej pustile posledice, na primer v obliki previsokega srčnega tlaka ali sladkorne bolezni. Nad svojim načinom življenja in razvadami se zato čim prej zamislite ...

Česa se čim prej odvadite ...

1. Odvisni ste od mobilnika in drugih elektronskih naprav.
Ali elektronske naprave povzročajo bolezni? Univerza Harvard je leta 2011 objavila študijo, v kateri so zapisali, da gledanje televizije povečuje verjetnost nastanka diabetesa tipa 2 in srčnih bolezni. Pred kratkim je bolnišnica  Brigham & Women’s v Bostonu z raziskavo dokazala, da modra svetloba, ki jo oddajo tablice, mobilniki, elektronski bralniki in druge naprave, motijo cirkadiani ritem, zaradi česar slabše spimo.

Namig: Po vsaki uri uporabe elektronske naprave naredite 10-minutni odmor. V postelji ne uporabljate tablic ali mobilnika.

2. Ne uporabljate zobne nitke.
Težave z dlesnimi se ponavadi pojavijo že med 30. in 40. letom. Zaradi teh težav pa v nevarnosti niso le vaši zobje, ampak tudi srce.

3. Tekom dneva pozabite jesti.
Če ne jeste tekom dneva, se boste nažirali zvečer. Neredno prehranjevanje povzroča težave s presnovo in diabetes tipa 2.

4. Ignorirate zdravstvene težave.
Občasna bolečina ali stiskanje v prsih? Jutranja slabost? Morda ni razloga za paniko, morda pa se za temi težavami skriva resna bolezen. Prej, ko boste odšli k zdravniku, večja je verjetnost, da vam bo lahko pomagal.

5. Kajenje.

6. Pojeste preveč natrija.
Natrij se skriva v kruhu, predelanemu mesu, juhah, siru, omakah …Dnevno priporočena količina natrija je pol čajne žličke. Pretiravanje lahko povzroči previsok pritisk, ki je glavni krivec za srčne in možganske kapi.

7. Ves čas ste dehidrirani.
Če je vaš urin zelo temen, je to znak, da ne pijete dovolj. To je slabo za vsako celico v vašem telesu.

8. Izogibate se mlečnim izdelkom.
Kalcij je pomemben za kosti. Kostna masa se začne po 30. letu manjšati, zato je pomembno, da na dan zaužijete vsaj 1,000 mg kalcija.

9. Ne telovadite.
Leta se poznajo tudi na mišični masi, zato je pomembno, da se redno gibate, strokovnjaki svetujejo tudi, da telovadite z utežmi in tako krepite mišice.

10. Preveč se sončite.
Nevarno. Pretirano sončenje lahko povzroči raka in tudi prezgodnje staranje kože.

11. Prepogosto pitje gaziranih pijač in alkohola ter prepogosto uživanje predelanega mesa.
Študije so pokazale, da so tudi dietne gazirane pijače zdravju škodljive. Povzročale naj bi debelost in tudi sladkorno bolezen, škodijo pa tudi kostem. Težava predelanega mesa pa je visoka vsebnost natrija.

12. Ne družite se s prijatelji.
Dobra družba je pomembna za duševno zdravje.

13. Ne pogovarjate se o družinskih zdravstvenih težavah.
Vaš zdravnik potrebuje podatek, ali je kdo v vaši družini zbolel za rakom. To je še zlasti pomembno za ženske, saj je rak dojk deden.

Komentarjev 4
  • vzev 14:09 27.april 2016.

    Sam jem kar mi je všeč, pa nimam nobenih težav z zdravjem. Nikoli nisem gledal koliko kalcija ali drugih stvari ima kakšna hrana, ker mi je za to popolnoma vseeno. Če mi paše sladko jem sladko, če hočem bolj soljeno ...prikaži več si bolj posolim, če hočem meso jem meso. Tako je najboljše.

  • Zverca 14:03 27.april 2016.

    True. Mleko je škodljivo in ne koristno. Za dobro kostno gostoto je pomembna rekreacija.

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 13:21 27.april 2016.

    Mene je tud to zmotil. Mlečni izdelki niso noben pravi sinonim za kalcij(razen staro-marketinškega ki se je očitno zakoreninil) in sploh nimajo tako veliko kalcija.