Magazin > Lepota & telo
25 ogledov

Dvojnost Fendija

1/11
Žurnal24 main
Modna hiša Fendi je hiša skrajnosti in nasprotij. Majhno družinsko podjetje se je spremenilo v ime, ki je poznano in cenjeno po vsem svetu.

Znamko Fendi so ustanovili leta 1925, ko sta Adele Fendi in njen mož Eduardo v majhni trgovini z usnjenim blagom v Rimu šivala po naročilu. Družinsko podjetje se je razširilo 21 let kasneje, ko so odprli večjo trgovino. A šele po Eduardovi smrti leta 1954 je njegovih pet hčera v znamko vneslo nekaj mladostnega glamurja, po smrti Adele pa je vsaka izmed deklet prevzela svoj del podjetja. Paola oddelek s krznom, Anna usnje, Franca sodelovanje s strankami, Carla vodenje poslov in Alda prodajo.

V 80. letih je hiša Fendi dosegla sloves elitne in priznane znamke, predvsem zaradi krzna in razpoznavnega dvojnega F-ja, ki ga je narisal Karl Lagerfeld. Ta že od leta 1965 oblikuje in sodeluje s sestrami, prihodnost hiše pa je v rokah Annine hčerke Marie Silvie, ki je leta 1987 ustvarila kolekcijo Fendissime, zdaj pa je glavna oblikovalka modnih dodatkov in moške linije. Fendi zaznamujejo velika krznena oblačila in majhne ljubke torbice.

Maria Silvia svoje delo opisuje kot sanje in realnost hkrati, navdihujejo jo izzivi, največji vpliv na njeno delo pa je imela mati Anna. Lepoto definira s pojmom energije, med oblikovanjem pa se ji po mislih podijo različni stavki ali pa podobe, ki jih sama razume kot vizije.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.