Magazin > Lepota & telo
1432 ogledov

H&M razburil onkologe

H&M
1/2
H&M
Gotovo se je vaš pogled že ustavil na zelo zagoreli lepotici, ki v vijoličastih bikinkah krasi velike oglasne panoje ob cestah. A tekstilni mogotec H&M z aktualno oglasno kampanijo v skušnjavo ni spravil le poletja željnih, ampak tudi močno razburil onkologe.

Razlog za veliko razburjenje onkologov je zelo zagorela brazilska lepotica, ki na plakatu občinstvu ne predstavlja le kolekcije kopalk, ampak jih hkrati tudi prikrito spodbuja k pretiranemu sončenju in nagovarja, kako "kul" je zagorela polt.

Ne glede na to, da so za potrebe fotografiranja 28-letno brazilsko supermanekenko Isabeli Fontana "polepšali" z umetno potemnitvijo, je stroka jasna: "Ta oglasna kampanja popolnoma nasprotuje našim dosedanjim prizadevanjem," je za Daily Mail povedala Cornelia Egli, predstavnica Švicarskega društva onkologov. Ti si, tako kot onkologi po vsem svetu, že dolgo prizadevajo za čim boljšo ozaveščenost o škodljivosti sončenja in nujnosti uporabe kreme z visokim zaščitnim faktorjem.

 

Na obtožbe so se že odzvali tudi pri H&M in v zagovor povedali, da so manekenkino polt za potrebe fotografiranja potemnili zaradi kopalk v živahnih odtenkih, ki najlepše zaživijo na temnejši polti. Javnost pa se že sprašuje, zakaj potem raje niso izbrali manekenke temnejše polti.

Komentarjev 1
  • Skippy 01:08 11.maj 2012.

    Kakšno nagovarjanje neki? A zdaj sploh več ne bodo smeli uporabljati barvil pri fotografiranju?