Magazin > Lepota & telo
51 ogledov

Kdaj so ženske videti popolne?

lepota, videz, lepotica Shutterstock
Do popolnega videza, kot si ga zamišljajo ženske, ni težko priti.

Raziskovalci so vzeli pod drobnogled tisoč žensk. Ugotovili so, da se večina od njih počuti stoodstotno samozavestno, ko stopijo v javnost, če so oblečene v klasična oblačila in imajo popoln make-up.

Zapeljive pa se počutijo takrat, ko nosijo seksi krilo, potiskano majico in visoke petke, ki jih povišajo za nekaj centimetrov. Ob tem so seveda pomembni tudi drugi kosi oblačil, med njimi ujemajoči nedrček in spodnje hlačke, dekolte je lahko malo manjši, so pa zato noge razkrite, kolikor je le mogoče.

Vodja raziskave Sara Wolverson je povedala, da sodobne ženske vedo, kaj imajo rade, kar se tiče make-upa in mode. "Presenetljivo pa je to, da kljub temu, da ženske dobesedno požirajo modne revije, klasični videz še vedno zmaga. Morda želimo videz najnovejših modnih ikon, a jim ne želimo biti vedno podobni. Bolj pomemben je eleganten in klasičen videz kot pa videz za vsak dan. To pomeni, da ženske stremijo k temu, da najdejo oblačila, ki jim dopolnijo postavo ter ličila, ki ustrezajo njihovi koži in tenu,“ še pravi Wolversonova.

43 odstotkov žensk ima raje naravni videz, 84 odstotkov pa verjame, da je manj več. A še vedno se šest žensk od desetih počuti mnogo bolj seksi, če imajo na sebi ličila. Brez njih se namreč počutijo, kot bi bile premalo oblečene.

Zaključek na splošno bi bil, da se ženske najbolj počutijo takrat, ko so samozavestne. In ker so divje in odštekane lahko kadarkoli, je klasičen videz za vsak dan še vedno najpopolnejši.

Komentarjev 2
  • Sandra Sendy 18:11 31.oktober 2012.

    lepa zenska tudi brez vseh retuseranj in make upa izgleda odlicno pa tudi če je v razcapanih oblekah :) ...zato ponavadi marsikatera miss ,fotomodel in podobne stvari ..zenske izgledajo cisto povprecno ali pa celo NIKAKVO!!!!!!!!!!!!! :))

  • Erika Brecelj 15:56 28.oktober 2012.

    Kdaj? Ko gredo njihove (naše) fotografije skozi Photoshop in ko bodo (boste) mediji prenehali objavljati skrajno retuširane fotografije (ta v članku je že ena takih) in namigovati na popolno zunanjo podobo.